Citi, który działa już w ponad stu krajach, szczególnie ceni sobie uznanie zdobyte na rynkach tak perspektywicznych, jak obecnie Azja. Tym bardziej, że nie jest to jedyna nagroda otrzymana na tym kontynencie. Od trzech lat Global Finance Magazine przyznaje mu tytuł najlepszego banku internetowego w Azji. Jednakże zalety płynące z działalności na azjatyckim rynku doceniają powoli również inne banki. Tym samym rośnie konkurencja dla Citi, który będzie musiał teraz się nieco bardziej postarać, chcąc zdobyć tytuł najlepszego banku również w przyszłym roku.
Źródło: Przegląd Finansowy Bankier.pl nr 8 (15) 24 lutego 2008
Artykuł pochodzi z archiwalnego numeru Przeglądu Finansowego Bankier.pl. Chcesz otrzymywać aktualne informacje, nowe wywiady oraz podsumowanie najważniejszych wydarzeń mijającego tygodnia ze świata finansów?
Zapisz się na bezpłatną subskrypcję Przeglądu Finansowego Bankier.pl, by w każdy poniedziałek otrzymywać najnowszy numer naszego tygodnika.
Zapraszamy na http://www.bankier.pl/przeglad/! |