Po 3 miesiącach od wdrożenia CA24 Mobile aplikację zainstalowało ponad 36 000 unikalnych użytkowników na ponad 44 000 urządzeń. Bank Credit Agricole ma apetyt na więcej, dlatego wprowadza do aplikacji kilka udogodnień, by zachęcić do mobilnego bankowania jeszcze więcej klientów.
Wśród klientów korzystających z CA24 Mobile 31% to osoby poniżej 27. roku życia. Kolejną grupą, chętnie zarządzającą mobilnie swoimi finansami, są osoby w wieku od 35 do 44 lat. Stanowią one 29% użytkowników aplikacji.
Bankowi zależy na pełnym dostosowaniu CA24 Mobile do oczekiwań swoich obecnych
i potencjalnych klientów. Mimo że już teraz aplikacja jest bardzo dobrze oceniana przez użytkowników – średnia z 3371 ocen w sklepach wynosi 4,5.2 Credit Agricole intensywnie pracuje nad rozwojem tego kanału. Pierwszym krokiem było poddanie CA24 Mobile badaniu użyteczności. Raport z przedsięwzięcia potwierdza pozytywny odbiór aplikacji i umacnia wiarygodność ocen w sklepach z aplikacjami.
Aplikacja Mobilna CA24 Mobile została oceniona poprzez firmę Mobee Dick. W grupie fokusowej znaleźli się użytkownicy w wieku 20-35 lat o różnym poziomie zaawansowania w internetowej
i mobilnej bankowości. Byli to klienci różnych banków, w tym także Credit Agricole. Użytkownicy najbardziej docenili personalizowane skróty, czytelne formularze oraz poczucie bezpieczeństwa,
a także nowoczesny interfejs. Uwadze nie umknęły też przydatne dodatkowe opcje (geolokalizacja placówek, bankomatów oraz kalkulator walut).
Z drugiej strony, wskazali też potencjalne usprawnienia, których wprowadzenie pozwoli jeszcze przyjemniej i bardziej intuicyjnie korzystać z aplikacji. – Obecnie pracujemy nad analizą potencjalnych rozwiązań, które warto wdrożyć w najbliższym czasie. Już teraz poprawiliśmy sposób filtrowania historii rachunków kont osobistych, zmieniliśmy również sposób sortowania listy płatności czy rozszerzyliśmy model danych szczegółów wybranych typów płatności, dodatkowo użytkownicy będą mieli możliwość zrealizowania przelewu bezpośrednio z listy z odbiorców– mówi Michał Czurabski, kierujący zespołem rozwoju bankowości mobilnej w Credit Agricole.
Dodatkowo, z funkcjonalności dostępnych dotychczas dla klientów obsługujących poprzez CA24 Mobile rachunki bieżące, skorzystają także posiadacze kart kredytowych. W aplikacji zrealizują oni doładowanie telefonu, przelew z kodu QR oraz wygenerują kod QR i wyślą numer rachunku karty kredytowej SMSem.
Zupełnie nową funkcjonalnością jest możliwość wnioskowania o ubezpieczenie podróżne. Z poziomu aplikacji mobilnej użytkownik uruchamia natywny formularz umieszczony na stronach internetowych banku. Po jego wypełnieniu, dokończy proces zakupu ochrony turystycznej.
Do końca roku bank chce udostępnić angielskojęzyczną wersję aplikacji CA24 Mobile.
Aplikacja CA24 Mobile jest dostępna na urządzenia z systemem Android, iOS oraz Windows Phone. Aby korzystać z serwisu mobilnego CA24 należy podpisać Umowę Bankowości Elektronicznej CA24 przez serwis internetowy CA24 lub w placówce bankowej. Aplikacja pozwala zarządzać kontem osobistym, kartą kredytową oraz oszczędnościami.