W dniu 16 grudnia Coface zorganizował szkolenie dla brokerów współpracujących z firmą pod hasłem „Zaplanuj rok 2015 z COFACE”. Na spotkaniu przedstawiono informacje na temat aktualnych działań Coface na rynku polskim, nowości produktowych, a także zaprezentowano ocenę sytuacji ekonomicznej w Polsce i na świecie. Tematyka szkolenia spotkała się z przychylnymi opiniami uczestników po zakończeniu spotkania.
W spotkaniu uczestniczyło 25 brokerów ubezpieczeniowych z całej Polski. Po szkoleniu zebrano szereg interesujących opinii od brokerów ubezpieczeniowych współpracujących z Coface.
–Mieliśmy możliwość zapoznać się z pełną ofertą ubezpieczyciela zarówno w zakresie produktu ubezpieczenia należności, jak i dodatkowych rozwiązań, takich jak faktoring, raporty handlowe i windykacja należności – powiedział Mateusz Morze, Broker Specjalista, Marsh Polska.
-Ta wiedza pozwala nam – brokerom – proponować klientom usługi dopasowane do ich indywidualnych potrzeb. Pozytywnie należy również ocenić przyjętą przez Coface strategię rozwijania narzędzi IT z dostępem poprzez urządzenia mobilne. Z pewnością koncepcja ta wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i będzie wartościowym dopełnieniem oferty produktowej Coface.
Mam nadzieję, że spotkanie zorganizowane przez Coface rozpoczęło cykl regularnych szkoleń produktowych, których niewątpliwie brakuje na rynku. Atmosfera spotkania i jego konwencja spotkały się z uznaniem brokerów – powiedziała Patrycja Paluszyńska, Menadżer Działu Ubezpieczeń Finansowych, GrECo JLT Polska Sp. z o.o. -Współczesny klient oczekuje innowacji, aplikacji internetowych wspierających obsługę ubezpieczeń i ocenę ryzyka, a przedstawione przez Coface produkty i usługi niewątpliwie mogą stanowić odpowiedź na rosnące wymagania klientów oraz zwiększyć konkurencyjność na rynku ubezpieczeń należności.
W czasie szkolenia uczestnikom rozdano ankiety, w których poproszono ich o przedstawienie swoich opinii na temat poszczególnych wystąpień oraz sugestii dotyczących organizacji spotkań w przyszłości. -Z ankiet wynika, że cała konferencja oceniona została na 82 punkty z 90 możliwych –powiedział Maciej Drowanowski, Commercial Director Coface w Polsce. -To dla nas dowód na to, że podobne szkolenia warto organizować cyklicznie, co z pewnością będziemy robić.