Szczegółowy opis platformy Comarch Wealth Management znalazł się w ostatnim raporcie firmy analitycznej Celent: European Wealth Management Technology Vendors: Evaluating Front-to-Back Office Technology wśród profili rozwiązań głównych europejskich producentów aplikacji wealth management.
Celent docenił Platformę Comarch Wealth Management składającą się z aplikacji: Comarch Investment Advisor, Comarch Asset Management, Comarch Performance, Attribution & Risk i Comarch Client Reporting & Communication. Comarch Wealth Management oferowane jest jako kompleksowe rozwiązanie front- to-back lub w oddzielnych modułach. Platforma zapewnia funkcjonalność CRM, analityczną i zarządzania portfelem, a także aplikację front-office’ową, która kompleksowo obsługuje cały proces doradczy. Interfejs platformy jest przyjazny dla użytkownika i charakteryzuje się wysokim stopniem user experiece.
– Rozwiązania dla działalności inwestycyjnej i zarządzania majątkiem Comarch wdraża z powodzeniem od ponad 15 lat. Współpracujemy zarówno z dużymi bankami, jak i małymi firmami zarządzającymi aktywami, oferując elastyczne podejście do wdrożenia oraz wygodny cenowo model, w tym SaaS lub pełen outsourcing procesów. Nasze rozwiązania są wyjątkowe przede wszystkim dlatego, że obejmują wszystkie kluczowe obszary zarządzania majątkiem z pomocą narzędzi, które wyprzedzają konkurentów i branżę. Dotyczy to w szczególności wykorzystania technologii mobilnych i user experience – podkreśla Grzegorz Prosowicz, Business Development Manager, Comarch.
W ostatnich latach systemy Comarch pojawiały się w licznych raportach analitycznych Celent: Comarch Client Reporting & Communication w dokumencie Client Reporting Tools Update 2012: An Overview of the European Market a Comarch Insurance Claims w Claims Systems Vendors: European General Insurance 2012.
Celent