Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA wprowadza pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych, w skład którego wchodzą: ubezpieczenie OC, AC, assistance, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie szyb i ubezpieczenie ochrony prawnej. Nowy produkt, oferowany pod nazwą handlową CU Direct, rozszerza i uzupełnia ofertę grupy Commercial Union. Pakiet ma charakter modułowy – klient dobiera zakres ochrony do swoich potrzeb.
Najbardziej istotne cechy nowego pakietu to:
– możliwość ubezpieczenia wypracowanych lub dotychczasowych zniżek (do 2 szkód przez 3 lata)
– dwuletnia gwarancja na naprawy wykonane w serwisach współpracujących z CU Direct
– możliwość przenoszenia zniżek za bezszkodową jazdę OC na AC
– odszkodowanie w wysokości pozwalającej na zakup nowego pojazdu w autoryzowanej sieci dealerskiej w przypadku utraty auta młodszego niż 12 miesięcy
– suma ubezpieczenie nie jest pomniejszona o wartość wypłaconego odszkodowania
– samochód zastępczy na czas naprawy w przypadku wykonywania jej w serwisach współpracujących z CU Direct
– szerszy zakres sytuacji, w których ubezpieczyciel zapewnia holowanie uszkodzonego pojazdu i samochód zastępczy w ubezpieczeniu assistance (np. samochód zastępczy poza granicami Polski).
Od 3 grudnia rusza sprzedaż i obsługa pakietu ubezpieczeń za pośrednictwem nowego centrum telefonicznego, do którego można dzwonić pod numer 0-801 28 28 28 lub 0-22 563 28 28. Centrum telefoniczne CU Direct jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 22.00, w soboty od 9.00 do 20.00, a w niedziele od 11.00 do 20.00. Centrum telefoniczne likwidacji szkód jest czynne całą dobę przez 7 dni w tygodniu. Całodobowa sprzedaż i obsługa za pośrednictwem strony internetowej www.cudirect.pl zostanie uruchomiona w najbliższych tygodniach.
– Wprowadzenie ubezpieczeń komunikacyjnych w systemie direct i zajęcie znaczącej pozycji na tym rynku to bardzo ważny element strategii grupy Commercial Union. Po 15 latach obecności na rynku zdobyliśmy zaufanie ponad trzech milionów klientów i pozycję lidera rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie i funduszy emerytalnych, a także silną pozycję na rynku produktów inwestycyjnych. Czas na pełniejsze wykorzystanie naszego potencjału na rynku ubezpieczeń majątkowych. Nasze ostrożne szacunki wskazują, że w ciągu dekady jedna trzecia polis komunikacyjnych w Polsce może być sprzedawana przez telefon i internet. Naszą ambicją jest pozycja lidera rynku polis komunikacyjnych direct, z udziałem na poziomie 25 proc. w tym segmencie po 5 latach działalności – mówi Adam Uszpolewicz, prezes grupy Commercial Union Polska.
Motorem rozwoju rynku ubezpieczeń komunikacyjnych w najbliższych latach będzie dobra koniunktura gospodarcza i rosnąca zamożność społeczeństwa. Klienci kupują i będą kupować coraz więcej coraz lepszych samochodów. Częściej też kupują auta nowe lub też używane, ale co najwyżej kilkuletnie. Można też oczekiwać, że coraz więcej klientów będzie kupować ubezpieczenie AC i zwracać uwagę na poziom obsługi. Zarazem coraz powszechniejsze zastosowanie internetu i wynikające z przyzwyczajenia zaufanie do obsługi telefonicznej będzie stymulować rozwój rynku direct. Należy spodziewać się szybkiego wzrostu liczby klientów, którzy będą sprawdzać telefonicznie lub on-line co najmniej kilka ofert ubezpieczenia przed zawarciem umowy.
Przygotowując ofertę i system obsługi klienta, CU wykorzystało doświadczenia macierzystej grupy Aviva z innych krajów, przede wszystkim brytyjskiego Norwich Union Direct, który jest liderem sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych przez telefon i internet.