PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaCompensa wprowadza nowe ubezpieczenie podróżne

Compensa wprowadza nowe ubezpieczenie podróżne

Ubezpieczenia 18.03.2025 (16:51)
Ubezpieczenia

Compensa rozszerza swoją ofertę o nowy produkt – Compensa Podróż. To ubezpieczenie turystyczne, które odpowiada na zmieniające się trendy w podróżowaniu i elastycznie dopasowuje się do różnorodnych potrzeb klientów. Jest to jednocześnie pierwszy produkt ubezpieczeniowy skierowany do szerokiej grupy klientów, wprowadzony przez Compensę po ubiegłorocznej fuzji z Wienerem.

fot. Shutterstock

Współczesny turysta poszukuje nowych doświadczeń. Dlatego zacierają się granice między tradycyjnymi formami wypoczynku – zimą nie ograniczamy się już tylko do nart, a latem do plażowania. Coraz częściej łączymy różne aktywności podczas jednego wyjazdu, a nasze podróże stają się bardziej spontaniczne i nieszablonowe. Odpowiadając na nowe trendy, Compensa stworzyła ubezpieczenie, które dopasowuje się do różnorodnych stylów podróżowania.

– Nasze niedawne badanie pokazało, że już 25% osób planujących wyjazd zimą decyduje się na city break, a 37% wybiera kierunki egzotyczne zamiast tradycyjnych stoków narciarskich. Współczesny turysta jest wielowymiarowy – jednego dnia może uprawiać ekstremalne sporty, a następnego zwiedzać muzea. Compensa Podróż powstała właśnie z myślą o takiej różnorodności doświadczeń – mówi Anna Materny, dyrektor Biura Ubezpieczeń Detalicznych w Compensie.

Compensa Podróż oferuje możliwość ubezpieczenia się w zakresie kosztów leczenia i usług assistance z oddzielnymi sumami nawet do kwoty 500 tys. euro na każdy z zakresów. Takie rozwiązanie pozwala na kompleksową opiekę medyczną na całym świecie: od hospitalizacji i operacji, przez wizyty ambulatoryjne, zakup leków, po transporty medyczne do Polski. Co istotne, polisa zapewnia kontynuację leczenia po powrocie do kraju.

Integralną częścią produktu jest całodobowa pomoc assistance. W nagłych sytuacjach klient może liczyć na organizację transportu medycznego, powrotu do kraju czy pomoc tłumacza. Ubezpieczenie pokryje również koszty pobytu osoby towarzyszącej w przypadku hospitalizacji, a także koszty ratownictwa i akcji poszukiwawczych, co jest szczególnie ważne dla osób wybierających aktywny wypoczynek.

W zależności od charakteru podróży, klienci mogą rozszerzyć podstawową ochronę o dodatkowe elementy. Dla osób, które obawiają się o swój bagaż czy sprzęt sportowy, Compensa oferuje możliwość ich ubezpieczenia. Z kolei na wypadek szkód wyrządzonych innym osobom w trakcie podróży, np. w wyniku zderzenia podczas uprawiania sportu, polisę warto rozszerzyć o ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym z sumą ubezpieczenia nawet do 250 tys. euro. Ubezpieczenie OC zadziała zarówno w przypadku wyrządzenia szkody osobowej – pokryje koszty leczenia, jak i rzeczowej – pokryje koszty zniszczonego sprzętu sportowego.

Miłośnicy aktywnego wypoczynku docenią możliwość ubezpieczenia się podczas uprawiania sportów ekstremalnych czy wyczynowych. Polisa może zostać rozszerzona również o ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, co zapewnia dodatkowe poczucie bezpieczeństwa podczas bardziej wymagających aktywności.

– Projektując Compensa Podróż, postawiliśmy sobie za cel stworzenie produktu, który można elastycznie dopasować do różnych potrzeb klientów. W zależności od charakteru podróży, nasi klienci mogą wybierać między różnymi wariantami ochrony. Chcemy, by podróżujący mogli skupić się na odkrywaniu świata, mając pewność, że są odpowiednio zabezpieczeni – podkreśla Anna Materny.

Nowe ubezpieczenie jest dostępne w sprzedaży od 13 marca 2025 r. w sieci agentów Compensy. W kolejnych miesiącach planowane jest udostępnienie produktu w innych kanałach sprzedaży.

– Elastyczność to nie tylko cecha naszego produktu, ale również procesu jego zakupu. Nasi agenci mogą szybko dopasować ofertę do indywidualnych potrzeb klienta i wystawić polisę w zaledwie kilka minut. To ważne, ponieważ wiemy, że współcześni podróżnicy często planują swoje wyjazdy spontanicznie, niekiedy dosłownie na kilka dni przed wylotem, a ubezpieczenie kupują w ostatniej chwili – podsumowuje Michał Miklewski, dyrektor Biura Sprzedaży Detalicznej w Compensie.

Źródło: Compensa

2025-03-18
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 zondacrypto wchodzi na Florydę. Licencja stanowa otwiera drogę do ekspansji w USA
07.11.2025 (15:09) – informacja prasowa

zondacrypto wchodzi na Florydę. Licencja stanowa otwiera drogę do ekspansji w USA

zondacrypto ogłosiło, że BB Trade Florida Inc., spółka z rodziny zondacrypto, uzyskała licencję Florida Office of …

a 0 Mastercard zwiększa obecność w Polsce. Rozwija centra usług profesjonalnych w Warszawie i Gdańsku
07.11.2025 (15:07) – informacja prasowa

Mastercard zwiększa obecność w Polsce. Rozwija centra usług profesjonalnych w Warszawie i Gdańsku

Mastercard uruchamia centra usług profesjonalnych w Warszawie i Gdańsku. Nowozatrudnieni pracownicy będą wspierać …

a 0 Dyrektorzy oddziałów Banku BPS w nowej kampanii reklamowej
07.11.2025 (15:02) – informacja prasowa

Dyrektorzy oddziałów Banku BPS w nowej kampanii reklamowej

Bank BPS rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem „Otwarci na ludzi” z udziałem dyrektorów i kierowników swoich …

a 0 PKO Leasing z wyróżnieniem „Marka Godna Zaufania” w kategorii leasing i wynajem dla firm
07.11.2025 (15:00) – informacja prasowa

PKO Leasing z wyróżnieniem „Marka Godna Zaufania” w kategorii leasing i wynajem dla firm

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że największym zaufaniem klientów branży leasingowej cieszy się PKO Leasing – …

a 0 Volkswagen Financial Services kontynuuje wsparcie Ochotniczych Straży Pożarnych
07.11.2025 (14:57) – informacja prasowa

Volkswagen Financial Services kontynuuje wsparcie Ochotniczych Straży Pożarnych

Firma nieodpłatnie użyczyła 10 samochodów wybranym jednostkom OSP. Akcja ma szerszy kontekst – obejmuje też …

a 0 White Berg TFI i ECO-Classic uruchamiają fundusz inwestujący w projekty deweloperskie
07.11.2025 (14:54) – informacja prasowa

White Berg TFI i ECO-Classic uruchamiają fundusz inwestujący w projekty deweloperskie

White Berg Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych wprowadza na rynek ECO-Classic Deweloperski Fundusz Inwestycyjny …

PRNews.pl

Zobacz również

Wyciek danych z 9000 sklepów, rozważcie zastrzeżenie PESEL-u

Wyciek danych z 9000 sklepów, rozważcie zastrzeżenie PESEL-u

Doszło do wycieku danych z platformy sky-shop.pl,…

Odbierz paczkę i weź kredyt. InPost instaluje Paczkomaty w placówkach BNP Paribas

Odbierz paczkę i weź kredyt. InPost instaluje Paczkomaty w placówkach BNP Paribas

InPost rozpoczyna instalację paczkomatów w placówkach Banku…

Openbank zastąpi kolejną markę w Polsce. Zmiana dla 1,5 mln klientów

Openbank zastąpi kolejną markę w Polsce. Zmiana dla 1,5 mln klientów

Szykuje się kolejny rebranding na Polskim rynku.…

Rób codzienne zakupy spożywcze i odbierz Apple Watch. Zasady promocji

Rób codzienne zakupy spożywcze i odbierz Apple Watch. Zasady promocji

W zamian za wydawanie 1000 zł miesięcznie…

Pierścień do płatności i nie tylko. Sprawdziłem, czy obrączka od mBanku zastąpi sportowy zegarek

Pierścień do płatności i nie tylko. Sprawdziłem, czy obrączka od mBanku zastąpi sportowy zegarek

Waży raptem kilka gram, a można za…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Maciej Zamysloski:

Ciekawi mnie, czy Ci młodzi ludzie pamiętają o odprowadzaniu podatków od inwestycji na …

wt., 9 wrz 2025 (10:32) • Revolut Money Report: młodzi Polacy wolą inwestować w akcje, niż preferowane przez starsze pokolenia nieruchomości

avatar komentującego

Sceptyczny żubr:

Nie jestem przekonany, że allegro uda się podbić zachodni rynek nawet przy wsparciu …

czw., 7 sie 2025 (02:25) • Bank Pekao wsparł Allegro w emisji 5-letnich obligacji o wartości 1 mld zł

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców