Bank Credit Agricole wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i otwiera pierwszą placówkę w centrum handlowym. Od października klienci mogą odwiedzać oddział banku w łódzkiej Manufakturze.
– Chcemy tworzyć najlepsze doświadczenie klientów i dlatego wprowadzamy rozwiązania, które pozwolą nam jeszcze lepiej dopasować się do ich potrzeb. Otwarcie pierwszej placówki w centrum handlowym jest dla nas testem, zarówno pod względem sprzedaży jak i budowania relacji. Zachęcamy zatem wszystkich klientów do odwiedzania nas w nowym miejscu i dzielenia się spostrzeżeniami – mówi Bogusz Niewiadomski, dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej w Credit Agricole.
Manufaktura to piękne, handlowo-kulturalne centrum Łodzi, traktowane często jako „nowy rynek” tego miasta. Miejsce lubiane i prestiżowe, łączące nowe technologie z historią i codziennym życiem mieszkańców. Nowa placówka jest czynna w godzinach pracy galerii, czyli od godz. 10 do 22, również w soboty i niedziele handlowe.
– Otworzyliśmy placówkę w lokalizacji bardzo lubianej i często odwiedzanej przez łodzian i mieszkańców okolicznych miast. Ważna była też możliwość zapewnienia klientom obsługi w godzinach dłuższych niż standardowe. Dostępność naszych doradców w godzinach wieczornych, może być dla nowych klientów czynnikiem decydującym o podjęciu współpracy z nami. Niewątpliwym atutem takiej lokalizacji jest również obecność w sąsiedztwie partnerów naszego Klubu Rabatowego. Liczymy ponadto na to, że dzięki placówce w Manufakturze pozyskamy nowych klientów także dla innych placówek z Łodzi i okolic – mówi Lidia Wawrzycka, dyrektor Regionu Łódź Credit Agricole.
Oddział Credit Agricole w centrum Manufaktura jest szóstą bezgotówkową placówką banku w Polsce. Nie ma w niej kas, a doradcy nie przyjmują ani nie wypłacają gotówki. Klienci mogą to zrobić samodzielnie w strefie samoobsługowej – we wpłatomatach i bankomatach. Doradcy bankowi mają więcej czasu na załatwianie bardziej skomplikowanych spraw klientów i przygotowywanie dla nich indywidualnie dopasowanej oferty. Będą też uczyć klientów bezpiecznego korzystania z narzędzi bankowości elektronicznej i mobilnej.
Warto dodać, że od stycznia we wszystkich placówkach Credit Agricole, a także w telefonicznym Contact Center banku, niesłyszący klienci mogą porozumiewać się z obsługą przy pomocy systemu zdalnego tłumaczenia języka migowego Migam. W 10 placówkach w największych miastach Polski zainstalowane zostały także pętle indukcyjne, ułatwiające kontakt z doradcą osobom korzystającym z aparatów słuchowych.
Źródło: Credit Agricole