Bank zachęcony sukcesem pierwszej edycji kampanii promocyjnej kont o nazwie „Jesteśmy gotowi!”, zdecydował się ją powtórzyć. Każdy, kto pomiędzy 28 września a 30 listopada 2014 r. otworzy konto w Credit Agricole, może otrzymać od banku premię sięgającą nawet 1000 zł. Wszystkie warunki, jakie klient musi spełnić, aby móc cieszyć się bonusami przygotowanymi przez bank Credit Agricole, związane są z codziennym bankowaniem.
Warunkiem podstawowym udziału w promocji Credit Agricole „Jesteśmy gotowi! – edycja 2” jest przelewanie wynagrodzenia na nowo otwarte konto. Już po pierwszym wpływie – na poziomie co najmniej 1 500 zł – klient otrzyma od banku jednorazowy bonus w wysokości 100 zł.
Jako podziękowanie za lojalność i aktywność klient będzie mógł otrzymać w ciągu następnych 18 miesięcy kolejne 300 zł. Będzie to zwrot 5 proc. wydatków, jakie w tym czasie poniesie na zapłacenie rachunków za gaz, prąd, wodę, telefon, internet i telewizję. Wspomnianą kwotę otrzyma pod warunkiem, że zdecyduje się opłacać wymienione rachunki przelewem, poleceniem zapłaty lub za pomocą zlecenia stałego z konta w banku Credit Agricole, a wcześniej (tylko raz) przedstawi bankowi wystawioną na swoje nazwisko fakturę potwierdzającą numer rachunku, na który dokonywane są te płatności. Co ważne, może to zrobić w placówce bankowej lub przekazać fakturę za pośrednictwem internetu.
Kolejny bonus, sięgający 600 zł, klient otrzyma dzięki usłudze CAsaver, pozwalającej na stałe odkładanie drobnych kwot. Usługa zaokrągla w górę transakcje kartą do konta wykonane w sklepach , a różnica jest przekazywana z rachunku konta na Rachunek Oszczędzam. W promocji do tego, co klient sam zaoszczędzi, bank doda jeszcze połowę (maksymalnie 33,33 PLN miesięcznie). Aby otrzymać tę premię wystarczy wykonać kartą debetową miesięcznie płatności na kwotę 300 zł.
Promocja „Jesteśmy gotowi! – edycja 2” potrwa od 28 września do 30 listopada 2014 r. Autorem kreacji jest agencja Just, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena. Bank ponownie powierzył Juliette Binoche główną rolę w swoich reklamach. 30-, 15- i 5-sekundowe spoty wyemitują pomiędzy 28 września a 9 listopada 2014 r. m.in. TVP, Polsat i TVN.
Dodatkowo dłuższy spot będzie można zobaczyć w sieciach kin Multikino, Cinema City i Helios.
Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będą materiały BTL. Plakaty i ulotki pojawią się we wszystkich placówkach banku Credit Agricole, podobnie jak materiały digital signage.
Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów i witrynach oddziałów. Reklamy prasowe ukażą się w dziennikach i tygodnikach opiniotwórczych. Dodatkowym wsparciem dla kampanii telewizyjnej będą działania w Internecie. Szczegółowe warunki promocji dostępne są na stronie www.credit-agricole.pl, w placówkach oraz na infolinii banku – 801 33 00 00.