Kampania adresowana jest do mężczyzn w wieku 25-49 lat, o przynajmniej średnich dochodach i wykształceniu przynajmniej średnim lub wyższym, określanych w segmentacji psychograficznej potencjalnych abonentów Cyfry+ jako adventure lovers: osoby oczekujące od telewizji dopełnienia ich zamiłowania do wyjątkowych przeżyć, niezwykłych odkryć, intensywnych emocji i wrażeń, których poszukują w życiu.
Cyfra+ kontynuuje strategię ikony marki – Cyfrelii. Wg badań ilościowych, przeprowadzonych na zlecenie Canal+ Cyfrowego przez instytut badawczy 4P Research Mix w grudniu 2005 r., kobieta w srebrnym kostiumie jest kojarzona z Cyfrą+ przez 85% przedstawicieli grupy docelowej, zaś sama postać jest oceniana jako sympatyczna (84%), nowoczesna (81%), bardzo atrakcyjna (80%), zachęcająca do zainteresowania się ofertą Cyfry+ (72%). W 2006 r. Cyfrelia, jako ambasador Cyfry+, komunikuje strategię marki: jeszcze więcej zrozumienia dla potrzeb i pasji widzów, oferowanie dokładnie takiej rozrywki, informacji i edukacji, jakiej potrzebują.
Kampania potrwa od 23.02 – 19.03 w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Tele5, TV Puls.
Planowaniem mediów zajęła się agencja Mediaplanning Group, a kreacją materiałów BTL-owych do punktów sprzedaży agencja Adah Advertising. Spot reklamowy wyreżyserował Łukasz Kośmicki.