Rusza II etap kampanii informującej o zmianie Liberty Direct w Liberty Ubezpieczenia. Spoty utrzymane są w konwencji autorskich programów Bogusława Wołoszańskiego, który jest twarzą kampanii. Promują one nową markę, ale też rozszerzoną ofertę produktów dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw.
„Ciekawostką nowego spotu jest czołg M3 Stuart, który wprowadza do kreacji element humorystyczny, tym niemniej w całej kampanii przedstawiamy Bogusława Wołoszańskiego jako eksperta, który informuje o faktach dotyczących strategicznej zmiany, przez jaką przechodzi obecnie Liberty Ubezpieczenia” – mówi Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu i kanału direct Liberty Ubezpieczenia.
„Mamy szeroki wybór polis mieszkaniowych, turystycznych i komunikacyjnych, a ostatnio uzupełniliśmy ofertę także o produkty dla sektora MŚP. Nasze ubezpieczenia można kupić przez Internet, telefon i u 8 tys. doradców w całej Polsce. Są to kluczowe przesłania naszej kampanii.”
– dodaje Sylwia Zdulska, kierownik marki i strategii komunikacji marketingowej Liberty Ubezpieczenia.
Kreację telewizyjną przygotowała agencja Grey, za działania w Internecie odpowiadają Value Media i We Love Ads, natomiast zakup mediów koordynuje Havas Media. 15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.
Marka Liberty Ubezpieczenia będzie systematycznie wprowadzana w całej komunikacji marketingowej ubezpieczyciela. Materiały marketingowe zostaną wymienione w multiagencjach, na drukach oraz wszystkich innych nośnikach. Zmiana nazwy i logo nie wiąże się ze zmianą danych adresowo-telefonicznych i nie wymaga dopełnienia żadnych formalności ze strony Klientów.