Od 14 czerwca do 7 lipca 2010 r. w Raiffeisen Bank Polska dostępne są unikalne kredyty gotówkowe w ramach promocji „Kredyty gotowe do wzięcia”. Nazwa oferty odzwierciedla dokładnie jej cechy– proste rozwiązanie, przejrzysta konstrukcja i czytelne kryteria przyznawania.
Ustalone z góry kwota, okres kredytowania i oprocentowanie sprawiają, że wysokość raty jest znana od samego początku.
Kredytobiorca ma do wyboru cztery opcje kredytu:
- dwuletni na 10.000 zł z oprocentowaniem 9%;
- trzyletni na 20.000 zł z oprocentowaniem 10%;
- czteroletni na 30.000 zł z oprocentowaniem 11%;
- pięcioletni na 40.000 zł z oprocentowaniem 12%.
Dla przykładu: rata kredytu dwuletniego wynosi ok. 476 zł (przy Rzeczywistej Rocznej Stopie Procentowej 14,01%), a pięcioletniego blisko 991 zł ( RRSO – 18,15%).
Kredytobiorcy nie płacą prowizji, ani nie muszą zakładać rachunku, co jest często wymagane w innych bankach, by skorzystać z najlepszej oferty. Jedyny wymóg, który jest jednocześnie zabezpieczeniem dla klienta, to skorzystanie z pakietu ubezpieczeń spłaty kredytu (NNW, UP, Życie). Oferta jest przeznaczona dla osób, osiągających co najmniej 3000 zł dochodu netto miesięcznie.
„Zależało nam na zaproponowaniu kredytu, który będzie przede wszystkim korzystny cenowo, a jednocześnie przejrzysty, łatwy do porównania z innymi ofertami na rynku. Bez gwiazdek czy dodatkowych opłat. Klient, przychodząc do banku, nie może być zaskakiwany, musi wiedzieć, jaką ratę będzie co miesiąc płacił, w końcu jest to dodatkowe obciążenie jego domowego budżetu. Okres letni to czas, gdy potrzeby finansowe rosną, jeździmy na wakacje, przeprowadzamy remonty. Jesteśmy pewni, że każdy zainteresowany znajdzie dla siebie odpowiedni wariant tego kredytu” – powiedział Grzegorz Skowronek, odpowiedzialny za kredyty konsumpcyjne w Raiffeisen Bank Polska.
Kredyt dostępny jest w sieci 98 oddziałów w całej Polsce. Dla osób, które nie chcą odwiedzać placówek, został przygotowany specjalny formularz kontaktowy dostępny na wybranych stronach internetowych. W krótkim czasie po jego wypełnieniu skontaktuje się z nimi doradca finansowy, który udzieli pełnej informacji i uzgodni najlepsze rozwiązanie. Jednocześnie w Internecie trwa kampania reklamowa produktu.
Źródło: Raiffeisen Bank Polska