CZTERYCZWARTE obsługuje Centralwings od początku działalności linii. W związku z wprowadzeniem nowych kierunków na południe Europy, Agencja przygotowała wiosną tego roku kampanię o charakterze sprzedażowym, promującą loty do Lizbony, Barcelony, Rzymu i Bolonii. Kampania objęła swym zasięgiem prasę i outdoor.
CZTERYCZWARTE stworzyło również kreacje do promocji wielkanocnej „Gwiazdka przed Wielkanocą” (opłaty lotniskowe pokrywane przez Centralwings) i do wspólnej promocji mBanku i Centralwings na Prima Aprilis (konkurs fotograficzny nagradzany biletami lotniczymi).
Kolejna kampania opracowana przez CZTERYCZWARTE ruszyła na początku czerwca. Agencja przygotowała spoty radiowe i reklamy prasowe do akcji sprzedażowej „Tego lata dziecko lata… i nie płaci”, promującej darmowe bilety na wakacyjne loty dla dzieci do lat 15.
W ramach bieżącej współpracy Agencja opracowuje także plakaty, ulotki i ogłoszenia prasowe reklamujące Centralwings również za granicą.