Link4, lider ubezpieczeń direct, wystartował z nową akcją skierowaną do właścicieli samochodów. Nowi klienci ubezpieczyciela mogą wygrać karty paliwowe o wartości nawet 6 000 złotych. Promocję wspiera kampania reklamowa w telewizji i internecie.
Akcja „Link4 płaci za moje paliwo” skierowana jest do klientów zawierających umowę pakietowego ubezpieczenia OC+AC. Skorzystać z niej mogą kierowcy, którzy nie ubezpieczyli jeszcze w Link4 swojego auta.
Aby wziąć udział w promocji, należy zawrzeć umowę ubezpieczenia OC+AC, a następnie opłacić składkę ubezpieczenia. Nagrodami są karty paliwowe o wartości od 600 do 6 000 złotych, do wykorzystania na wybranych stacjach benzynowych. Klient może za nie tankować paliwo do wyczerpania się limitu.
Karty zostaną przyznane w drodze losowania. Odbędą się 4 losowania – w każdym z nich Link4 przyzna po 5 kart o wartości 6 000 złotych oraz 25 kart o wartości 600 złotych. Łącznie rozdanych zostanie 120 kart o łącznej wartości blisko 200 tys. złotych. W losowaniach wezmą udział osoby, które zawrą umowę ubezpieczenia od 21 lutego do 20 marca br. oraz opłacą składkę.
–. Wysokie ceny paliwa uderzają w kieszenie naszych klientów. Nowa promocja Link4, polegająca na możliwości zdobycia kart paliwowych, daje więc szansę na obniżenie codziennych wydatków związanych z eksploatacją samochodu. To pierwsza tego typu akcja na rynku ubezpieczeń direct – mówi Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Marketingu i członek Zarządu Link4 TU S.A.
Nowa promocja Link4 ma charakter sprzedażowy, a jej organizatorem jest Linea Recta Polska na zlecenie ubezpieczyciela.
Pomysł kreatywny kampanii reklamowej należy do Gruppy66 Ogilvy. Najnowszy spot Link4 został wyprodukowany przez Redworks, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Spoty pojawią się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) i wybranych kanałach tematycznych. Kampania wspierana jest przez akcje bannerowe na stronach popularnych portali internetowych (między innymi: Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, o2.pl) oraz kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google. Emisja spotów i bannerów planowana jest przez najbliższe 4 tygodnie.
Źródło: Link4