Inteligo jako pierwsze konto internetowe wprowadziło możliwość uzyskania debetu wprost z serwisu mobilnego. Wniosek i przyznanie debetu odbywa się całkowicie poprzez serwis lajt Inteligo www.inteligo.pl/mini, w ramach jednej sesji logowania.
Wypełnienie wniosku o debet w komórce nie zajmie więcej niż 90 sekund. Klienci nie muszą przedstawiać żadnych zaświadczeń i zabezpieczeń, w przypadku pozytywnej decyzji, środki są od razu do dyspozycji. Klient może ubiegać się maksymalnie o 2000 zł.
Inteligo stawia na rozwój bankowości mobilnej. Oprócz debetu, użytkownicy Serwisu Mobilnego Inteligo mogą m.in. doładowywać telefon, wykonywać przelewy i płatności oraz sprawdzać saldo rachunku i historię transakcji przez komórkę. Lekka wersja serwisu transakcyjnego została udostępniona klientom w czerwcu 2008 r. i zyskała już liczną grupę użytkowników. Klienci doceniają jej czytelność i intuicyjność oraz to, że Inteligo w telefonie komórkowym wygląda tak samo jak w na ekranie komputera.
Rozwiązanie zostało opracowane przez Spółkę Inteligo Financial Services S.A., prowadzącą obsługę konta Inteligo w ramach PKO BP.
Aby korzystać z Serwisu Mobilnego Inteligo, nie trzeba instalować żadnych dodatkowych aplikacji. Aktywacji dostępu do serwisu mobilnego można dokonać samodzielnie w serwisie transakcyjnym Inteligo lub u konsultanta. Po aktywacji i ustawieniu hasła dostępu do nowego kanału konto będzie dostępne w komórce na https://www.inteligo.pl/mini. Do zalogowania stosuje się swój numer klienta oraz ustanowione hasło.
Autoryzacja transakcji odbywa się identycznie, jak w przypadku korzystania z serwisu www – przy pomocy karty z hasłami jednorazowymi.
Źródło: Inteligo