Deutsche Bank został liderem rankingu najlepszych banków według polskich internautów w 2011 roku. W niezależnym badaniu NetMonitor Banking Review opracowanym przez firmę badawczą Expandi analizie poddano wypowiedzi użytkowników internetu na temat 20 największych banków w Polsce.
Informacje pochodziły z około 250 źródeł internetowych m.in. podstron największych portali, blogów, forów bankowych, mediów społecznościowych itd. Firma badawcza Expandi wzięła pod uwagę aż 400 tysięcy ocen internautów powstałych w 2011 roku, z czego dalszej analizie poddanych zostało 134 tysiące wpisów. Podzielono je na trzy kategorie: pozytywne, neutralne i negatywne. Na podstawie ilości ocen internautów w poszczególnych kategoriach dla każdego banku określona została odpowiednia wartość tzw. indeksu sentymentu. Deutsche Bank uzyskał najwyższą w rankingu wartość indeksu na poziomie 1,49, uzyskując wynik dwukrotnie lepszy niż następny w kolejności bank i niemal trzykrotnie wyższy od trzeciej ocenianej instytucji.
– Od lat budujemy świadomość wśród polskich internautów poprzez działania wizerunkowe, promocyjne, jak i stałą obecność ekspercką. Zarówno nasze produkty, poziom obsługi, jak i obecność merytoryczna oraz zaangażowanie w wydarzenia pozabiznesowe są pozytywnie oceniane przez użytkowników sieci. Równocześnie realizujemy projekty mające na celu tworzenie jakości we wszystkich aspektach naszych działań, także tych wykraczających poza „wirtualną” obecność. Najwyższy wynik w ocenie odbiorców polskiego Internetu wskazuje na słuszność tej strategii – mówi Sabina Salamon, Rzecznik Prasowy Grupy Deutsche Bank w Polsce.
Źródło: Deutsche Bank PBC