Volkswagen Leasing Polska rusza z ogólnopolską kampanią reklamową skierowaną do prawników i lekarzy prowadzących działalność gospodarczą. Głównym przekazem komunikacyjnym jest poinformowanie grupy docelowej o wyjątkowych cechach preferencyjnego finansowania zakupu samochodu poprzez leasing. Za koncepcję, kreację i całokształt działań reklamowych odpowiada agencja Diferente.
– Połączenie 0% opłaty wstępnej z uproszczoną procedurą (minimalne wymagania formalne, uznanie dotychczasowych „prywatnych” zniżek na ubezpieczenia komunikacyjne) to tylko niektóre z korzyści naszej oferty, również dla zupełnie nowo utworzonych firm – uzasadnia Katarzyna Oleszkiewicz z departamentu marketingu Volkswagen Bank Polska S.A.
– Lekarze i prawnicy to grupy zawodowe, które od 1 maja br. mają obowiązek prowadzenia kas fiskalnych. Co za tym idzie, leasing staje się dla nich bardzo korzystnym narzędziem finansowania zakupu samochodu. Dzięki niemu będą mogli zaliczyć raty leasingowe związane z użytkowaniem pojazdu (również do celów prywatnych) do kosztów swojej działalności, przez co obniżą poziom płaconego podatku – dodaje Bartłomiej Kołodziejek, Kierownik Działu Sprzedaży w Volkswagen Bank Polska S.A.
Komunikacja budowana jest wokół zaufania i prestiżu grupy zawodowej. W trakcie kampanii, trwającej dwa miesiące, wykorzystane zostaną następujące narzędzia: reklama w ogólnopolskiej prasie branżowej, internet oraz mailing bezpośredni z salonów dealerskich do klientów firmy. Oferta finansowa jest ważna do 31 grudnia 2011 roku i dotyczy finansowania samochodów z koncernu Volkswagena: Audi, Volkswagen, SKODA i SEAT.
Źródło: Volkswagen Bank direct