PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościDigital Signage nowoczesna forma promocji placówek bankowych

Digital Signage nowoczesna forma promocji placówek bankowych

Wiadomości 07.10.2015 (11:30)

Obecnie placówki bankowe konkurują w przyciąganiu uwagi klientów nowymi ofertami. Jednak nawet najlepsza promocja nie spełni swojej roli, jeżeli nie będzie odpowiednio zaprezentowana.

 

Zgodnie z analizami firmy Samsung w skutecznej promocji liczy się przede wszystkim atrakcyjna i przyciągająca uwagę forma przekazu, która potrafi wyróżnić ofertę i zainteresować nią bezpośrednio indywidualnego odbiorcę. Obecnie najbardziej nowoczesnym rozwiązaniem na rynku jest technologia Digital Signage, która zaczyna wypierać standardowe formy promocji jak ulotka, plakat czy tablica informacyjna.

 


Digital Signage to nośniki oraz oprogramowanie umożliwiające tworzenie, publikowanie i zarządzanie treściami wizualnymi w przestrzeni publicznej. Zaczynają one coraz częściej wypierać standardowe formy promocji jak plakaty, czy ulotki. Wiąże się to z możliwością lepszego dopasowania przekazu ekranowego przy jednoczesnym nadmiarze informacji – wszechobecnych reklam i materiałów promocyjnych, na które konsumenci przestają już zwracać uwagę.

 

W dzisiejszym świecie mamy nadmiar informacji. Wychodząc na ulicę mamy kontakt z tysiącami reklam, plakatów, ulotek i wystaw sklepowych. Konsumenci nie potrafią ich wszystkich przyswoić oraz zapamiętać, dlatego dokonują prostej selekcji. W efekcie dopuszczają do siebie wyłącznie komunikaty, które potrafią wyróżnić się na tle komunikacyjnego szumu. Dlatego placówki bankowe, które chcą skutecznie odróżnić się na tle konkurencji powinny postawić na nowoczesną promocję, dopasowaną do indywidualnego odbiorcy. – mówi Radosław Miszkiel, Enterprise Sales and Marketing Director w firmie Samsung.

 

Wyróżnik na tle konkurencji


W przeciwieństwie do plakatów, tablic informacyjnych, ulotek i reklam nośniki Digital Signage dają możliwość atrakcyjniejszej prezentacji oferty, ale przede wszystkim są rozwiązaniem bardziej opłacalnym kosztowo. Placówki oszczędzają dzięki nim na druku materiałów promocyjnych, ich projektowaniu oraz dystrybucji, a sam komunikat wyświetlany na monitorze bardziej przyciąga uwagę potencjalnego klienta. Ma to szczególne znaczenie w przypadku banków, które zamierzają często aktualizować ofertę lub wprowadzać czasowe promocje. Ponadto technologia Digital Signage gwarantuje wartość dodaną, bo oprócz wyświetlania oferty na ekranie monitora można dzięki niej udostępniać także dodatkowe informacje, jak np. notowania giełdowe, czy kursy walut.

 

Profesjonalne, wielkoformatowe monitory LFD Samsung w rozmiarach od 32 do aż 110 cali charakteryzuje wysoka jakość obrazu i funkcjonalność oferowanych rozwiązań. Można z nich tworzyć złożone ściany wideo i nadawać im różne oryginalne kształty, które jeszcze skuteczniej przyciągają uwagę konsumentów. Ekrany są obsługiwane przez system MagicInfo, który pozwala zarządzać wyświetlanymi treściami w prosty i intuicyjny sposób. Dzięki niemu z jednego miejsca można wyświetlać i modyfikować treści na monitorach znajdujących się w wielu różnych lokalizacjach, co szczególnie sprawdzi się przy rozproszonej strukturze, czyli np. w sieciach bankowych. Monitory LFD Samsung charakteryzuje też duża odporność na warunki zewnętrzne, jak m.in. niskie i wysokie temperatury, woda, pył oraz uszkodzenia fizyczne. Jednak co najważniejsze – monitory LFD Samsung umożliwiają natychmiastowe dopasowanie komunikatu do konkretnego odbiorcy.

 

Indywidualna oferta


To co dodatkowo odróżnia monitory Samsung od standardowych form promocji to możliwość dostosowania wyświetlanych na monitorze treści do określonego klienta w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to technologia Audience Measurement, która funkcjonuje na bazie systemów wewnętrznego monitoringu, mierzących ruch przed monitorem. Zainstalowana kamera pozwala sprawdzić do ilu i jakich osób dociera wyświetlany przekaz.

Dzięki temu banki otrzymują możliwość pozycjonowania treści promocyjnych z niespotykaną dotąd dokładnością. Audience Measurement rozpoznaje przechodzących koło ekranu ludzi już z odległości 5 metrów, a treści można spersonalizować np. ze względu na płeć konsumenta. Na przykład, jeden monitor może w chwilę wyświetlić inną ofertę kobiecie – dotyczącą np. szybkiej pożyczki na zakupy, a inną mężczyźnie – np. kredyt na auto.

 

System jest w pełni skalowany, tzn. że posiadając monitor i system MagicInfo można dokupić kamerę z oprogramowaniem i licencją. System jest prosty w obsłudze oraz w instalacji – zajmuje od 2 do 3 godzin. Zarówno monitor jak i kamera nie przechowują informacji o monitorowanych osobach, co wyklucza ewentualne kwestie praw autorskim i wykorzystywania wizerunku.

2015-10-07
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Wioletta Sawicka

Wioletta Sawicka

PR Manager, Deutsche Bank Polska Wioletta Sawicka…

Ewa Szerszeń

Ewa Szerszeń

Zastępca rzecznika prasowego, ING Bank Śląski Ewa…

Agata Dorożuk

Agata Dorożuk

Agata Dorożuk, Rzecznik Prasowy, Kierownik Wydziału Public…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców