W spotkaniu wzięli udział eksperci Ergo Hestii oraz dilerzy takich marek, jak: Honda, Toyota, Nissan, Mercedes, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Opel, Renault, Suzuki oraz Ford. W pierwszej części spotkania omówiono rynek motoryzacyjny w Polsce. W dalszej części konferencji pokazano korzyści, jakie mogą odnieść dilerzy ze współpracy z towarzystwem ubezpieczeniowym. Jest to ważne, tym bardziej, że obecnie dilerzy poszukują dodatkowych źródeł zysku (sprzedaż samochodów jest mniej dochodowa niż wcześniej).
– Sprzedaż polis ubezpieczeniowych (pakietów dilerskich), pokrycie przez ubezpieczyciela kosztów serwisu i oryginalnych części zamiennych związanych z naprawą samochodów – to trzy główne źródła zysków dilerów ze współpracy z towarzystwem ubezpieczeń – mówi Beata Pogorzelska, dyrektor Biura Pakietów Ubezpieczeń Komunikacyjnych w Ergo Hestii. – To w jakim stopniu diler skorzysta ze współpracy z ubezpieczycielem, zależy od modelu tej współpracy.
Podczas spotkania dyskutowano także na temat współczesnego klienta i jego wymagań wobec rynku dilerskiego i ubezpieczeniowego.
– Odpowiedzią na zmieniające się potrzeby i rosnące wymagania wspólnych klientów dilerów i Ergo Hestii jest najwyższa jakość produktów i obsługi – dodaje Beata Pogorzelska.
Podczas konferencji podkreślano wartość systemu likwidacji szkód dla dilerów. W Ergo Hestii system ten to między innymi: sprawne i przejrzyste procedury likwidacyjne dla sieci dilerskich, dedykowani pracownicy Biura Likwidacji Szkód do obsługi dilerów, możliwość samolikwidacji szkód przez dilera do określonego poziomu oraz likwidacja szkód na telefon.