Pomysł na interaktywną zabawę jest bardziej przekonujący niż suchy opis tego, co można zyskać korzystając z usług contact center – takiego zdania są jej twórcy.
Ideą DirectPharmakéia jest promowanie wielokanałowej komunikacji poprzez zintegrowanie narzędzi proponowanych przez contact center. Odwrócenie ról pomiędzy CTM a grupą odbiorców pozwala na czynny udział w akcji, na wypróbowanie narzędzi i sprawdzenie ich skuteczności. W tym celu został przygotowany w zabawnej formie list zachęcający do współpracy oraz ulotka informacyjna o korzyściach wynikających ze stosowania „leku” DirectPharmakéia.
Projekt Pogotowie CTM w ramach którego działa DirectPharmakéia wykorzystuje min. takie narzędzia w kontaktach z odbiorcami jak: portal produktowy www.999ctm.pl, infolinię 0 801 999 CTM i mail [email protected] .
DirectPharmakéia zalecana jest do budowania relacji z partnerami, a więc stanowi istotny element w polityce każdej firmy, która kładzie nacisk na customer care. DirectPharmakéia zapewnia szybkie dotarcie do dużej grupy partnerów, pomaga w utrzymaniu i budowaniu dobrych relacji z nimi oraz przyczynia się do pozyskania nowych co oznacza wzmocnienie znajomości marki, wprowadzenie interaktywności w relacjach oraz szybką reakcję w podejmowaniu działań.