Kampania składa się z dwóch 30-sekundowych spotów (Biuro i Lekcje), tworzących spójną historię. Nakręcone z przymrużeniem oka filmy pokazują w przerysowany sposób ludzi, którzy nie pamiętają, na czym polega życiowa równowaga. Chcemy uświadomić odbiorcy, że możemy pomóc mu odkryć pasję życia i uwolnić go od niepokoju o finansowe bezpieczeństwo i przyszłość. W powrocie do równowagi i odkrywaniu na nowo radości życia pomagają przedstawiciele Commercial Union, którzy powinni być nie tylko ekspertami od finansów, ale przyjaciółmi naszych klientów – mówi Zygmunt Kostkiewicz, I wiceprezes CU Polska – Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie.
Podejmując decyzję o przeprowadzeniu tej kampanii, grupa CU postawiła sobie cztery cele:
• przekazywanie wyrazistego wizerunku CU, odróżniającego ją od konkurencji
• tworzenie wizerunku CU jako instytucji dynamicznej i innowacyjnej, która przede wszystkim jednak dba o długoterminowe relacje z klientami poprzez oferowanie usług, które pomagają im żyć pełnią życia
• umocnienie wizerunku CU jako eksperta, który zna potrzeby klienta i jego sytuację życiową; przyjaciela, na którego można liczyć
• elastyczne włączenie się do realizacji strategii komunikacyjnej macierzystej grupy Aviva, która zakłada tworzenie partnerskich relacji z klientami poprzez oferowanie usług, które pomagają im żyć pełnią życia.
Projekt kampanii przygotowała i zrealizowała agencja reklamowa Leo Burnett, która obsługuje grupę CU od 2003 r. Zdjęcia do obu filmów zostały nakręcone w Warszawie pod kierunkiem znanego fińskiego reżysera Miko Lehtinena. Spoty wyprodukowało ITI Film Studio. Reklamy ukażą się w stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, TVN24, TV4, Discovery. Mediaplan przygotował dom mediowy Starcom, obsługujący grupę CU.