Już po raz szósty polscy konsumenci wyróżnili najlepsze firmy i ich produkty, przyznając im tytuł „Dobra Marka”. We wrześniu br., po raz pierwszy nagrodzono reprezentanta branży usług finansowych dostępnych w internecie. Zwycięzcą w tej kategorii została instytucja pożyczkowa – Net Credit, działająca w Polsce od 2011 roku.
W tegorocznej edycji klienci wskazali markę Net Credit, jako najbardziej godną zaufania w kategorii usługi finansowe: krótkoterminowe pożyczki online. Znak „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” to nagroda przyznawana już od sześciu lat dla najbardziejrozwojowych i rozpoznawalnych marek na polskim rynku.
–Bardzo cieszymy się, że konsumenci, korzystający z usług instytucji pożyczkowych, zdecydowali o przyznaniu nagrody firmie Net Credit.Jesteśmy dumni z przyznanego wyróżnienia. Dla nas jest ono wyrazem zaufania, ale jednocześnie stanowi motywację do jeszcze większej pracy.Nagroda jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy, docenienia poziomu obsługi i partnerskiego podejścia do pożyczkobiorcy –mówi Piotr Kaczmarski, dyrektor operacyjny Net Credit. – Nasi klienci chcą pożyczać odpowiedzialnie, dlatego zależy nam na budowaniu z nimi długofalowych, dobrych relacji. W swojej codziennej pracy, każdego klienta traktujemy indywidualnie i zawsze staramy się mu pomóc w wyborze najlepszego rozwiązania finansowego –tłumaczy.
Nagroda wręczana jestna podstawie badań opinii konsumentów, co stanowi najlepsze potwierdzenie jakości wyróżnionych produktów. Patronat nad badaniami objąłInstytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. W analizie wzięto pod uwagę m.in. pozycję marki w reprezentowanej przez siebie kategorii, jakość produktu oraz stopień zaufania klientów. W badaniu wzięło udział 1000 respondentów z całej Polski, w wieku powyżej 18 roku życia.
Certyfikat „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” po raz pierwszy powędrował w ręce
Net Credit – oferującej krótkoterminowe pożyczki dostępne w internecie. Firma jest członkiem Związku Firm Pożyczkowych (ZFP). Od 2011 roku, czyli samego początku obecności w Polsce, wspiera działania na rzecz bezpiecznych i uczciwych praktyk w sektorze usług pożyczkowych.
W Polsce w ramach FinaBay działają dwie marki. W 2011 roku FinaBay rozpoczęła działalność w Polsce pod szyldem Net Credit. W 2013 r. koncern uruchomił firmę INCREDIT – pierwszą na rynku ofertę pożyczki z możliwością spłaty w ratach. FinaBay posiada obecnie oddziały, w sześciu krajach Europy: Łotwie, Polsce, Czechach, Rosji, Danii i Gruzji. Na przestrzeni kolejnych miesięcy wchodzi na dwa nowe rynki: Hiszpania i Meksyk.
Net Credit