W grudniu 2004r. dzienny zasięg czytelnictwa „Metra” wyniósł 5,6%* w zasięgu 10 miast (wskaźnik COW). Z tym wynikiem „Metro” znalazło się wśród największych krajowych dzienników, zajmując pozycję za „Gazetą Wyborczą” i „Faktem”.
Uważamy, że dobre wyniki czytelnictwa w tak krótkim czasie od poszerzenia zasięgu „Metra” o kolejne miasta, są efektem dostarczania czytelnikom ciekawej gazety, w wysokim nakładzie, z dobrze zorganizowaną siecią dystrybucji.
„Metro” ukazuje się w 10 największych miastach w Polsce od 15 listopada 2004r. Nakład krajowego wydania wynosi:
– 470 000 egz. w piątek
– po 190 000 egz. od wtorku do czwartku
– 330 000 egz. w poniedziałek
We wszystkich miastach „Metro” jest dystrybuowane przez kolporterów w najruchliwszych punktach oraz na skrzyżowaniach, docierając zarówno do pieszych, jak i kierowców. W Warszawie sieć dystrybucji obejmuje też stojaki rozmieszczone m.in. w centrach handlowych, restauracjach McDonald’s, urzędach, szkołach, domach studenckich i w centrach handlowych, urzędach, szkołach, domach studenckich i 100 kawiarniach/restauracjach (w tym w restauracjach McDonald’s).