Dotychczasowa sieć pośredników Chrobry została przez GE Money Bank zakupiona 1 sierpnia 2004r. Bank włączył ją wtedy w swoje struktury jako jeden z jego Departamentów.
Dobry Kredyt – Otwarte Centrum Kredytowe posiada ponad 1000 punktów sprzedaży, które zlokalizowane są równomiernie na terenie całej Polski. W swojej ofercie Dobry Kredyt posiada kredyty hipoteczne, samochodowe i gotówkowe w tym także najnowszy produkt GE Money Banku – kredyt konsolidacyjny bez zabezpieczenia hipotecznego.
Agencja OgilvyOne przygotowała kilka propozycji dla nowego brandu sieci. Nowa nazwa – Dobry Kredyt (do tej pory była to nazwa jednego z produktów sprzedawanych przez sieć Chrobry) została wybrana na podstawie badań fokusowych przeprowadzonych wśród potencjalnych klientów. Zgodnie stwierdzili oni, że z przedstawionych im innych nazw właśnie ta kojarzy im się najlepiej a dodatkowo proponowane logo sieci wzbudza u nich zaufanie.
Dzisiaj rusza także kampania medialna wspierająca wejście na rynek Dobrego Kredytu mająca na celu wzrost świadomości marki „Dobry Kredyt”, zmianę wizerunku marki sieci Chrobry na Dobry Kredyt (zmiana obejmie wszystkie punkty należące do sieci Chrobry) oraz zakomunikowanie nowego produktu w ofercie jakim jest kredyt konsolidacyjny bez zabezpieczenia hipotecznego.
Kampania reklamowa potrwa do końca września i obejmie swoim zasięgiem zarówno prasę, telewizję, punkty sprzedaży, jak i outdoor. Za działania w zakresie ATL-u odpowiada Agencja OgilvyOne, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. W telewizji zostaną wyemitowane trzy różne 15 sekundowe spoty. Bohaterem reklam jest Karol Strasburger, znany polski aktor i jednocześnie gospodarz popularnego teleturnieju TVP2 „Familiada”. Komunikacji ATL towarzyszą dodatkowe działania, w tym m.in. produkcja ulotek, plakatów, standów z wizerunkiem aktora oraz komunikacja skierowana do pracowników punktów sprzedaży.