Liberty Ubezpieczenia współpracuje już z 8 tys. doradców w całej Polsce. To właśnie na ten fakt zwraca uwagę Bogusław Wołoszański w nowej kampanii reklamowej ubezpieczyciela, której spoty trafiły do emisji 2 lutego.
„Nasze polisy oferuje już 8 tys. doradców. Obecnie to oni tworzą jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży naszych produktów, dlatego w nowej kampanii zdecydowaliśmy się skupić właśnie na nich” – wyjaśnia Sylwia Zdulska, kierownik ds. zarządzania marką i strategią komunikacji marketingowej Liberty Ubezpieczenia.
W spotach ubezpieczyciel prezentuje także pełne portfolio swoich produktów obejmujące: polisy mieszkaniowe, komunikacyjne, turystyczne oraz ubezpieczenia firm. To już kolejna kampania Liberty nawiązująca koncepcją do popularnej serii „Sensacje XX wieku”, której prowadzącym był Bogusław Wołoszański.
Kreację przygotowała agencja Grey, a za zakup mediów odpowiada Havas Media. 15-sekundowe spoty są emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.