Na potrzeby kampanii zorganizowano specjalną sesję zdjęciową z udziałem polskiej piękności – Kamili Wawrzyniak oraz światowej sławy fotografika Marcina Tyszki.
Kampania skierowana do wykształconych kobiet powyżej 25 roku życia mieszkających w dużych miastach Polski, została oparta na działaniach m.in. w luksusowych magazynach. Po raz pierwszy Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris wykorzystało podczas kampanii reklamowej rozkładówki w prasie.
Reklamy pojawią się m.in. w takich tytułach jak: Twój Styl, Elle, Pani, Zwierciadło, Uroda, Viva oraz Olivia. Kampanię poprzedziła uroczysta premiera Skin Mood, która odbyła się na początku maja w Zamku Ujazdowskim w Warszawie.
Działania reklamowe wspierane będą przez materiały POS oraz działania skierowane do konsumentek i klientów Laboratorium. Równolegle prowadzone są działania z zakresu public relations.
Planowanie i zakup mediów powierzono domu mediowemu Starcom. Pierwszy etap kampanii potrwa do końca lipca.