Wystartowała druga edycja konkursu Cyfrowe Rewolucje, w ramach którego bank szuka ciekawych pomysłów na prowadzenie e-biznesu i pomaga je zrealizować. Do wygrania jest osiem nagród o wartości ponad 300 tys. zł. W tym roku za jakość przeprowadzonej rewolucji odpowiada doświadczony menedżer i biznesmen – Maciej Filipkowski prowadzący audycję Zaprojektuj Swoje Życie. Formularz konkursowy znajduje się na cyfrowerewolucje.pl
Dokładnie rok od startu konkursu dla małych i średnich firm, mBank ponownie pomoże rozwinąć skrzydła w handlu internetowym. Do rywalizacji w drugiej edycji mogą stanąć przedsiębiorstwa o obrotach do 50 milionów złotych (w dwóch kategoriach: firmy o obrotach do 10 mln zł i od 10 do 50 mln zł), które jeszcze nie zaczęły lub dopiero stawiają pierwsze kroki w e-biznesie. Do wygrania są dwie nagrody o wartości 110 tys. zł oraz 6 nagród dodatkowych o wartości 19 tys. zł każda.
Aby wygrać wystarczy dobry pomysł na prowadzenie działalności w sieci. Całą resztę potrzebną do jego zrealizowania przedsiębiorca znajdzie w konkursowym pakiecie nagród. A w nim m.in. projekt i budowa e-sklepu, roczna opieka prawna, indywidualne szkolenie ze strategii e-commerce, działania e-marketingowe oraz darmowe usługi logistyczne. Dwaj laureaci nagród głównych otrzymają także wsparcie mentoringowe Macieja Filipkowskiego na cały czas trwania cyfrowej rewolucji oraz zostaną zaproszeni do jego audycji „Zaprojektuj swoje życie”.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są na stronie cyfrowerewolucje.pl/konkurs do 21 lipca br. Laureatów poznamy 23 sierpnia. Wyłoni ich jury złożone z grona ekspertów z różnych dziedzin związanych z e-handlem. Będą to m. in. mentor biznesowy Maciej Filipkowski, Joanna Rogosz, kierownik działu sprzedaży w Ceneo, dyrektor certyfikacji i edukacji w IAB Polska, Ewa Opach czy dyrektor sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu DPD Polska, Łukasz Zembowicz.
Partnerami konkursu są firmy: Ceneo, Cube, DIMAQ, DPD Polska, IdeoForce, Gessel, Lex Secure, mElements, Samito, Sky Shop. Partnerem strategicznym i fundatorem nagród głównych w konkursie jest Mastercard.
Konkurs realizowany jest w ramach kampanii społecznej mBanku – Cyfrowe Rewolucje, która wspiera mikro-, małe i średnie firmy w rozwinięciu działalności w e-commerce. Główną osią kampanii jest edukacyjna strona cyfrowerewolucje.pl, która stanowi kompendium wiedzy o prowadzeniu działalności w internecie. W ubiegłorocznej edycji konkursu udział wzięło ponad 500 firm.