Zachęcona zeszłorocznym sukcesem kampanii, organizacja Visa Europe trwa przy wątku „małe przyjemności w życiu są jak prezenty”. Celem kampanii realizowanej w 19 krajach Europy jest szersze stosowanie kart Visa w sytuacjach, w których obecnie królują gotówka i czeki. Nie chodzi więc o zachętę do większych wydatków, lecz o podkreślenie większej wygody, bezpieczeństwa i szybkości kart Visa w porównaniu z innymi środkami płatności.
W tegorocznej fazie kampanii „Pokochaj Każdy Dzień” organizacja Visa zachowuje reklamowy motyw „pakowania prezentu” jako symbolu drobnych przyjemności odczuwanych w różnych sytuacjach życiowych. Jest on jednak teraz przedstawiony w sposób bardziej dynamiczny. Obecny będzie we wszystkich elementach kampanii – w jej znaku graficznym, promocjach telewizyjnych, a także w reklamie zewnętrznej, w materiałach prasowych, radiowych, internetowych, oraz działaniach w punktach sprzedaży – zapewniając w pełni zintegrowany przekaz w ramach kampanii.
Za kreatywną stronę kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, a za kontakty z mediami – MediaEdge CIA.
W Polsce kampania wizerunkowa ruszyła 19 lutego br., a w jej ramach będą pokazywane w telewizji trzy 30-sekundowe spoty reklamowe: „Pizza”, „Supermarket” oraz „Błyszczyk”. Spoty będą emitowane TVP, Polsat, TVN, TV4, w stacjach tematycznych TVN Style, TVN 24, TVN Turbo, TVN 7 a także w pakiecie stacji tematycznych AT Media (m.in. AXN, Canal Plus Sport, Ale Kino, Planete). Kampania wizerunkowa potrwa do końca marca br., zaś w kwietniu rozpocznie się wiosenna kampania promocyjna mająca na celu zachęcanie konsumentów do płacenia za zakupy kartami Visa zamiast gotówką.