PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćKredyt BankDuet Mann i Materna dla Kredyt Banku

Kredyt Bank

Duet Mann i Materna dla Kredyt Banku

Kredyt Bank 19.05.2011 (15:40)
Kredyt Bank

W kampanii nowej oferty Kredyt Banku – konta osobistego Ekstrakonto Plus – wystąpią Wojciech Mann i Krzysztof Materna. Duet będzie promował nową filozofię Kredyt Banku „Finanse z zasadami”. Współpraca panów z Kredyt Bankiem potrwa co najmniej do 2012 roku. 

Kampania inicjuje proces wzmocnienia wizerunku oraz promuje nową filozofię Kredyt Banku „Finanse z zasadami”.

Bank rozpoczął proces zmierzający do zmiany wizerunku już na początku tego roku, wraz z realizacją swojej nowej strategii biznesowej, której wdrożenie przynosi konkretne, wymierne efekty. Jednak aby wspomóc jej realizację potrzebna jest bardziej wyrazista marka Kredyt Banku. Konstruując nową filozofię, Kredyt Bank wsparł się badaniami konsumenckimi, które wskazały na szereg czynników wymagających poprawy.

– Marka musi oddziaływać na świadomość i emocje klientów, a jej budowanie musi opierać się na spójnym przekazie emocjonalnym, w którym ważne jest aby klient w banku czuł się jak prawdziwy klient, partner w biznesie, a nie jak numer rachunku bankowego. Dla wielu klientów banków ważne było, aby czuć się ważnym i szanowanym. Oczekują oni uprzejmości, dobrej obsługi, dostępności pracowników, przystępnych cen produktów, przejrzystej oferty i rzetelności – powiedział Maciej Bardan, prezes Zarządu banku. Te wszystkie czynniki wpływają na markę, a reklama, oznakowanie placówek, PR, Internet i nowe media poszerzają jej znajomość i rozpoznawalność – dodał prezes M. Bardan.

Bank będzie zatem tak zmieniał ofertę produktową, usługi i procesy, aby dać swoim klientom poczucie, iż są jego partnerami. Nowe pozycjonowanie wsparte będzie aktywnymi działaniami promocyjnymi, nowym hasłem – „Finanse z zasadami” – oraz wykorzystaniem w kampaniach reklamowych uznanego i lubianego duetu Wojciech Mann i Krzysztof Materna.

Bank wybrał Osobowości, które odpowiadają nowemu wizerunkowi, i które jednocześnie pomogą współtworzyć ten wizerunek.

– Każdy z osobna swoim profesjonalizmem, zawodowym dorobkiem, osobowością zapracował na szacunek. Razem stworzyli autorski duet, którego twórczość porównywana jest dziś do twórczości Monty Pythona. Programy, takie jak „MdM”, „Za chwilę dalszy ciąg programu”, czy „Bardzo ostry dyżur” osiągnęły status kultowych i biją obecnie rekordy popularności w Internecie. Ten swoisty renesans jest szansą dla zapewnienia wyróżnialności Kredyt Banku – powiedział Tomasz Molenda, dyrektor Departamentu Marketingu Kredyt Banku.

Szanowani i szanujący – jak Kredyt Bank. Panowie Mann i Materna, co rzadkie wśród osób znanych, nie budzą kontrowersji. Cieszą się powszechnym szacunkiem, nie tylko w swoich środowiskach. Jednocześnie są uosobieniem wzajemnego szacunku.

Dostępni i bezpośredni – jak Kredyt Bank. Mann i Materna to nie gwiazdki odcinające się od swoich fanów. Chętnie biorą udział w różnych społecznych inicjatywach. Krzysztof Materna jest jednym z najczęściej zapraszanych do telewizji komentatorów, wypowiadających się na tematy sportowe, kulturalne, polityczne. Wojciech Mann stworzył z kolei wizerunek ciepłego, dowcipnego dziennikarza muzycznego, którego głos od lat jest wizytówką radiowej „Trójki”.

Doceniający lojalność – jak Kredyt Bank. Lojalność wobec siebie to podstawa sukcesu programów tworzonych przez spółkę Mann i Materna. To lojalność, również wobec współpracowników, telewidzów, słuchaczy, trzymanie się określonych zasad, bezkompromisowość…

Wiarygodni i profesjonalni – jak Kredyt Bank. To ludzie sukcesu, którzy mają ogromne doświadczenie. To ludzie, którzy wciąż mają coś do powiedzenia, którzy nie spoczęli na laurach. Są aktywni, kreatywni. Obaj zasługują na miano autorytetów. Profesjonalizm to określenie cechujące obu panów, kojarzące się z ich dokonaniami.

– Sięgnęliśmy po wyjątkową, charakterystyczną, dowcipną oraz inteligentną stylistykę komunikacji, którą panowie Mann i Materna przez lata współpracy wypracowali, i z którą są kojarzeni. I to właśnie ten specyficzny styl, czasami ocierający się o absurd, ale zawsze kryjący głęboką treść, będzie nowym stylem komunikacji reklamowej Kredyt Banku, który wyróżni nas spośród konkurencji – dodał Tomasz Molenda.

Kampania z udziałem Panów Manna i Materny ma m.in.  za zadanie zwiększyć świadomość marki i wzmocnić pozycję Kredyt Banku na rynku.

Współpracę rozpoczyna kampania promująca nowe konto osobiste za 0 zł, z oprocentowaniem 7%. Pierwsze spoty zostaną wyemitowane w niedzielę 22 maja. Od 23 maja rozpocznie się sprzedaż nowego Ekstrakonta Plus.

Trzy 30 spoty reklamowe  rotowane z 15″ spotami w naturalnym, charakterystycznym dla Panów, inteligentnym dowcipie będą pokazywać przewagę nowego konta osobistego Kredyt Banku. Emisja telewizyjna reklam zaplanowana jest do 30 czerwca br. w TVN, TVN24,TVP1,TVP2,TVP3, Polsacie oraz w pakietach Discovery i AtMedia, obejmujących 30 stacji tematycznych.

Reklamy Ekstrakonta Plus będą widoczne także w Internecie i prasie. Na potrzeby kampanii przygotowano również specjalny microsite pod adresem www.ekstrakontoplus.pl

Kredyt Bank będzie prowadził intensywna kampanię reklamową wykorzystując prasę, Internet, spoty na VOD.onet.pl. oraz Ipla.pl. Duże nakłady reklamowe pochłoną również działania marketingu lokalnego oraz BTL.

Po raz pierwsze, na tak dużą skalę w kampanii zostaną wykorzystane witryny placówek oraz stoiska wystawiennicze.

Kampania jest także okazją do zainaugurowania obecności Kredyt Banku w mediach społecznościowych – na początek na facebook.com. W ten sposób KB podkreśla swoją gotowość do dialogu i interakcji z klientami.

– Widząc rosnące zainteresowanie mediami społecznościowymi, Kredyt Bank postanowił być tam, gdzie są już jego klienci, a tym samym podkreślić wagę relacji przez każdy kanał komunikacji. Jesteśmy zainteresowani zarówno opiniami na temat naszych usług, jak i dodatkowymi pomysłami na rozwijanie swojej oferty, a media społecznościowe są idealnym źródłem wiedzy w obu przypadkach. – uważa Tomasz Molenda.

Strategia obecności w mediach społecznościowych Kredyt Banku będzie spójna z założeniami nowej filozofii i skupiać się będzie na wzorcowej wręcz moderacji i rozmowie z klientami, a także na wykorzystaniu synergii pomiędzy kanałami komunikacji, tak by klient czuł się szanowany i ważny bez względu na to jaką ścieżkę kontaktu z bankiem wybierze.

Za kreacje reklamowe odpowiada agencja reklamowa JUST, która wygrała przetarg na obsługę reklamową Kredyt Banku.  Na przygotowanie strategii i obsługę w social media wygrała przetarg Face Addicted.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy STARCOM, od lat współpracujący z Kredyt Bankiem.

Za kreację w Internecie i microsite odpowiada współpracująca z JUST agencja Face to Face.

Autorem hasła „Finanse z zasadami” jest agencja G7.

Źródło: Kredyt Bank

kredyt bank 2011-05-19
Redakcja PRNews.pl
Tagi: kredyt bank

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Katarzyna Ewert-Gandzel

Katarzyna Ewert-Gandzel

Starszy specjalista ds. PR, PKO Bank Polski…

Marta Wiszniewska

Marta Wiszniewska

Specjalista ds. kontaktów z mediami, Citi Handlowy…

Joanna Skoczylas

Joanna Skoczylas

PR Manager – rzecznik prasowy, Grupa Generali…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców