Coraz częściej również ofiarują oni swoim rówieśnikom tego typu prezenty – wynika z ankiety „Teen Gift Card 2007” przeprowadzonej na zlecenie firmy Comdata Stored Value Solutions (CSVS). Między 2006 a 2007 rokiem udział nastolatków, którzy dali w prezencie lub otrzymali kartę typu pre-paid zwiększył się z 92 proc. do 97 proc. W tym samym czasie udział osób młodych, które kupiły sobie same taką kartę wzrósł z 78 proc. do 85 proc. – podaje firma Comdata. Amerykanie poniżej 20 roku życia, biorący udział w ankiecie przyznali, że karty-prezenty stanowiły co najmniej połowę prezentów ofiarowanych swoim znajomym w ciągu ostatniego roku. Przeciętny młody Amerykanin kupił w ciągu ostatniego roku 7,6 kart przedpłaconych, aby dać je w prezencie. Dla porównania, w 2006 roku wielkość ta kształtowała się na poziomie 4,3. Inna pozytywna dla sprzedawców wiadomość jest taka, że ponad 50 proc. biorących udział w ankiecie nastolatków przyznali, że płacąc za zakupy otrzymaną w prezencie kartą typu pre-paid zawsze lub często wydają dodatkowo gotówkę. Z ankiety wynika, że w przeliczeniu na pojedynczą transakcję wydają oni dodatkowo 16 dolarów w gotówce.
Sprawdź także:
22.09.2023 (17:34)
– informacja prasowa
Ruszyła nowa edycja programu „Polecam Przekorzystnie” w Banku Pekao
Konto Przekorzystne Banku Pekao S.A. zostało uznane za najlepsze na rynku przez jury konkursu „Złoty Bankier” w …
22.09.2023 (14:44)
– informacja prasowa
Upadłość konsumencką ogłosi w tym roku 20 tysięcy Polaków
W pierwszym półroczu 2023 bankructwo ogłosiło w Polsce ponad 10 tysięcy osób fizycznych. Chociaż do końca roku mamy …
22.09.2023 (14:42)
– informacja prasowa
Credit Agricole udostępnia osobistego asystenta finansowego
Bank Credit Agricole wdrożył dla użytkowników aplikacji CA24 Mobile możliwość analizowania wydatków i wpływów. Nowa …
22.09.2023 (14:40)
– informacja prasowa
Rynek kredytów hipotecznych odżywa. W III kwartale wyniki o kilkaset procent podbija rządowy program
Branża finansowa obserwuje wyraźne odbicie na rynku kredytów hipotecznych. W II kwartale Polacy zaciągnęli je na 11 …
22.09.2023 (11:33)
– informacja prasowa
Odwrotne przejęcie Honey Payment stało się faktem
Polski fintech, twórca multiaplikacji do zarządzania finansami DotBee sfinalizował mariaż z notowaną na NewConnect …
22.09.2023 (11:30)
– informacja prasowa
mBank. Technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki
Właśnie wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza …