Po rekordowych wynikach w czerwcu i lipcu, sierpień był kolejnym miesiącem wzrostów sprzedaży kredytów hipotecznych w sieci Dom.
Łączna wartość udzielonych przez Dom kredytów wyniosła 232 381,62 tys zł. To dwukrotnie więcej niż w sierpniu 2005, kiedy bank osiągnął sprzedaż na poziomie 113 624,75 tys. zł.
Od stycznia do sierpnia 2006 wartość sprzedaży osiągnęła poziom 1,39 mld zł. Stanowi to blisko 100% wzrost w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku, w którym udzielono kredytów o wartości 702 568 tys. zł.
Dynamiczny wzrost sprzedaży w tak krótkim okresie czasu, obrazuje sukces projektu, jakim było stworzenie w strukturze Getin Banku odrębnej marki dla celów sprzedaży kredytów hipotecznych dla klientów indywidualnych.
Dom wyróżnia się wśród pozostałych kredytodawców hipotecznych. Działając zgodnie z hasłem ‘hipoteki po prostu’, bank buduje swoją przewagę konkurencyjną przede wszystkim dzięki zwiększaniu dostępności kredytów. Nie włączając się w wojnę cenową banków, Dom potrafi skutecznie wypełniać nisze rynkowe, dla których najważniejsza jest nie cena kredytu, lecz sama możliwość skorzystania z niego.
Budowaniu silnej pozycji na rynku sprzyjają również odważne działania marketingowe oraz wyrazisty branding. Sprawiają one, że pomimo krótkiej obecności na rynku hipoteczna marka Dom staje się w coraz wyższym stopniu rozpoznawalna.
Znaczącym czynnikiem sukcesu banku są również wysokiej klasy specjaliści w dziedzinie bankowości hipotecznej.