Spośród wszystkich klientów ponad 100 tys. to posiadacze ROR-ów. W porównaniu do 2003 ilość rachunków wzrosła o 60 %. Liczba kont firmowych na koniec ubiegłego roku wynosiła ponad 30 tys. i wzrosła o 75% w odniesieniu do 2003.
Na koniec 2004 r. w MultiBanku zgromadzono 700 mln zł depozytów, co dało 63% wzrost w porównaniu do grudnia 2003. Wartość aktywów zgromadzonych w 2004 w Centrum Oszczędzania wynosiła 85 mln i w odniesieniu do roku 2003 wzrosła o 134%. Równie dynamicznie rozwijała się akcja kredytowa. Na koniec 2004 r. wartość kredytów udzielonych w MultiBanku wynosiła 1,7 mld i wzrosła o ponad 89% w stosunku do 2003.
Ubiegły rok był także udany dla kart kredytowych. Do końca grudnia 2004 MultiBank wydał 22 160 kart kredytowych, wśród których aż 23% stanowiły karty prestiżowe Visa Platinum Credit i Visa Gold Credit. To wartość o 4 punkty procentowe większa niż średnia dla kart VISA wydawanych w Polsce. W stosunku do 2003 liczba wydanych kart kredytowych wzrosła o 125 %.
MultiBank to nowoczesna bankowość, umożliwiająca klientom obsługę za pośrednictwem placówek, Internetu, multilinii, usługi SMS i WAP. Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
· MultiKonto młodzieżowe, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
· MultiKonto jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
· MultiKonto ja, dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
· MultiKonto my, przeznaczone do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,
· Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
· MultiKonto Business Class, przeznaczone dla małych i dynamicznych firm,
· MultiKonto Business Medicus, skierowane do firm z branży medycznej,
· MultiKonto Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.
Sprawdź także:
08.12.2025 (04:21)
– informacja prasowa
BIK: Sprzedaż pożyczek dla klientów indywidualnych przez firmy pożyczkowe - październik 2025
Polski rynek pożyczek pozabankowych opiera się na dwóch głównych segmentach (filarach) produktowych posiadających …
08.12.2025 (04:19)
– informacja prasowa
Bank Rozwoju Rady Europy wypłacił 125 mln euro kredytu Pekao Leasing na rozwój MŚP
Bank Rozwoju Rady Europy (Council of Europe Development Bank – CEB) wypłacił Pekao Leasing 125 mln euro drugiej …
08.12.2025 (04:18)
– informacja prasowa
Nadzór nad pośrednikami kredytowymi. To nie ochrona klientów, a ograniczanie konkurencji [komentarz]
Ponad 40 tys. podmiotów pośredniczących w udzielaniu kredytów konsumenckich ma być kontrolowanych przez Komisję …
08.12.2025 (04:16)
– informacja prasowa
Podsumowanie 2025 roku w branży consumer finance
Rok 2025 okazał się dla branży consumer finance okresem intensywnych zmian, w którym wzrost popytu na kredyty …
08.12.2025 (04:13)
– informacja prasowa
Automarket.pl otwiera się dla wszystkich. To drugi z ekosystemów zapowiedzianych w strategii PKO BP
Automarket.pl stał się od grudnia ogólnodostępną platformą ogłoszeniową z pełnym ekosystemem mobilności, wspieranym …
06.12.2025 (20:07)
– informacja prasowa
Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …
