Spośród wszystkich klientów ponad 100 tys. to posiadacze ROR-ów. W porównaniu do 2003 ilość rachunków wzrosła o 60 %. Liczba kont firmowych na koniec ubiegłego roku wynosiła ponad 30 tys. i wzrosła o 75% w odniesieniu do 2003.
Na koniec 2004 r. w MultiBanku zgromadzono 700 mln zł depozytów, co dało 63% wzrost w porównaniu do grudnia 2003. Wartość aktywów zgromadzonych w 2004 w Centrum Oszczędzania wynosiła 85 mln i w odniesieniu do roku 2003 wzrosła o 134%. Równie dynamicznie rozwijała się akcja kredytowa. Na koniec 2004 r. wartość kredytów udzielonych w MultiBanku wynosiła 1,7 mld i wzrosła o ponad 89% w stosunku do 2003.
Ubiegły rok był także udany dla kart kredytowych. Do końca grudnia 2004 MultiBank wydał 22 160 kart kredytowych, wśród których aż 23% stanowiły karty prestiżowe Visa Platinum Credit i Visa Gold Credit. To wartość o 4 punkty procentowe większa niż średnia dla kart VISA wydawanych w Polsce. W stosunku do 2003 liczba wydanych kart kredytowych wzrosła o 125 %.
MultiBank to nowoczesna bankowość, umożliwiająca klientom obsługę za pośrednictwem placówek, Internetu, multilinii, usługi SMS i WAP. Oddziały MultiBanku to Centra Usług Finansowych, doradzające jak zarządzać pieniędzmi w ramach ośmiu światów finansowych. Oferują one nowoczesne produkty bankowe stworzone w oparciu o badanie potrzeb i stylu życia potencjalnych klientów:
· MultiKonto młodzieżowe, dla nastolatków w wieku od 13 do 18 lat,
· MultiKonto jestem, dla studentów, którzy cenią swobodę, aktywny rozwój oraz wykształcenie,
· MultiKonto ja, dla ludzi aktywnych, dla których ważny jest dostęp do rachunku w każdym miejscu i czasie,
· MultiKonto my, przeznaczone do rodzinnego zarządzania finansami gospodarstwa domowego,
· Klub Aquarius, bankowość dla klientów o statusie VIP,
· MultiKonto Business Class, przeznaczone dla małych i dynamicznych firm,
· MultiKonto Business Medicus, skierowane do firm z branży medycznej,
· MultiKonto Business Expert, dla firm zajmujących się różnymi obszarami doradztwa.
Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp do multilinii, web kiosku, bankomantu i wrzutni depozytowej. Zastosowanie tych rozwiązań umożliwia korzystanie z usług MultiBanku 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.
Sprawdź także:
08.01.2025 (22:04)
– informacja prasowa
Comarch z kampanią o sztucznej inteligencji
Przedsiębiorcy dostrzegają potencjał sztucznej inteligencji, ale wielu z nich nadal nie wie, jak skutecznie …
08.01.2025 (22:02)
– informacja prasowa
EFL z międzynarodowym certyfikatem zarządzania bezpieczeństwem informacji
Europejski Fundusz Leasingowy otrzymał międzynarodowy certyfikat ISO 27001:2022, jedno z najbardziej …
08.01.2025 (21:57)
– informacja prasowa
Prawie 50 mln transakcji Express Elixir w grudniu
W grudniu 2024 r. w systemie Elixir rozliczono 196,15 mln transakcji obejmujących uznania (m.in. polecenia …
08.01.2025 (21:53)
– informacja prasowa
Co będzie ważne dla leasingu samochodów w 2025 roku?
Polska branża leasingowa ma powody do zadowolenia, bo 2024 r. potwierdził popularność finansowania samochodów …
08.01.2025 (21:51)
– informacja prasowa
Lokaty, nieruchomości, a nawet dzieła sztuki - w co inwestują Polacy?
Wciąż wysoka inflacja, niepewność gospodarcza i chęć budowania stabilnej przyszłości finansowej skłaniają coraz …
08.01.2025 (21:45)
– informacja prasowa
Autopay ułatwi podróżowanie autostradą A2
Od 15 stycznia 2025 roku kierowcy będą mogli korzystać z automatycznych płatności za przejazd odcinkiem A2 między …