W lutym br. klienci serwisu mogli korzystać z obsługi płatności kartami kredytowymi i dwoma szybkimi przelewami online – mTransfer i Płacę z Inteligo. Obecnie klienci serwisu, prócz obsługi płatności kartami kredytowymi, mają do dyspozycji obsługę kilkunastu szybkich przelewów elektronicznych, w tym m. in.: Deutsche Bank, BZ WBK, PKO BP, PKO SA, ING Bank Śląski, Kredyt Bank, Lukas Bank, Bank Millenium, Raiffeisen Bank oraz przelewy z dowolnego banku, a także w formie przekazu pocztowego.
Oprócz rozszerzenia liczby obsługiwanych kanałów płatności, AllPay.pl wprowadził kilka dedykowanych, unikatowych na rynku płatności online narzędzi, m. in.: AllPay Gwarancja i AllPay Aukcja.
Gwarancja AllPay daje możliwość szybkiego odzyskania zapłaconych przez klienta pieniędzy w przypadku, gdy sprzedawca nie wywiąże się z umowy kupna – sprzedaży. AllPay Aukcja to narzędzie umożliwiające przyjmowanie płatności od użytkowników polskich i zagranicznych serwisów aukcyjnych, a dokonujący płatności nie musi być zarejestrowanym użytkownikiem AllPay, ani posiadać w nim konta.
AllPay.pl jako jedyny tego typu serwis oferuje obsługę bardzo cenionego i unikatowego systemu płatności masowych MassCollect, w którym każdy płatnik sklepu internetowego posiada odrębny, unikatowy numer rachunku bankowego służący do rozliczeń pomiędzy sklepem a klientem. System pozwala na bezbłędne powiązanie dokonanej płatności z konkretnym płatnikiem.
Obsługa systemu MassCollect oraz przejmowanie pełnej odpowiedzialności za transakcje fraudowe to narzędzia oferowane w standardowym pakiecie usług serwisu AllPay.pl. Korzystanie z nich jest całkowicie bezpłatne.
Klienci serwisu AllPay.pl korzystają także z funkcji automatycznej wypłaty. Dzięki niej mogą definiować częstotliwość wypłat z konta AllPay.pl na wskazane konto bankowe. Wystarczy określić częstotliwość wykonywania przelewu, kwotę minimalną oraz maksymalną – a wszelkie dyspozycje będą realizowane automatycznie.
Od kilku dni serwis AllPay.pl udostępnia sklepom i serwisom internetowym możliwość bezpłatnej promocji w Pasażu AllPay.pl. Pasaż umożliwia między innymi dodanie sklepu, serwisu lub strony internetowej do jednej lub kilku kategorii branżowych, np.: artykuły AGD, aukcje, biżuteria, dom i ogród, komputery i oprogramowanie, kosmetyki, księgarnie, medycyna, muzyka, odzież, zabawki i artykuły dla dzieci oraz kilkadziesiąt innych.
Właściciele sklepów i serwisów WWW mogą w Pasażu AllPay.pl m. in. umieszczać ich charakterystyki, edytować, zmieniać i usuwać je w dowolnym momencie, a także dodawać logotypy.
Dzięki szybkiemu i dynamicznemu rozwojowi obroty serwisu za październik br. w stosunku do września br. wzrosły o ponad 25%, liczba zarejestrowanych użytkowników zwiększyła się z kilkuset do ponad 7 000, a wśród nich znalazły się m. in. Home.pl, Domeny.pl, Wydawnictwo Software, Businessman Magazine i ABRadio.pl.