Organizatorem konferencji jest firma CompFort Meridian Polska wyłączny dystrybutor BMC Software w Polsce. Trzy,14 dział event marketing odpowiedzialny jest za organizację i przygotowanie logistyczne oraz pełen nadzór nad przebiegiem wydarzenia. Do głównych obowiązków trzy,14 należy przygotowanie materiałów konferencyjnych, aranżacja miejsca, zapewnienie pełnej obsługi zaproszonych gości. Jednym z ważniejszych elementów pracy jest zaplanowanie i przygotowanie wizyty prezesa i CEO BMC Software Bob Beauchampa oraz dwóch wiceprezesów BMC Software, gospodarzy tegorocznego Forum. Poprzednie trzy edycje Forum BMC organizowane były w konwencji hotelowej ze względu na infrastrukturę oferowaną przez hotele. W tym roku Forum przeniesione zostało do wnętrz stylowego Pałacu Prymasowskiego, które zostały zaaranżowane indywidualnie do potrzeb Forum BMC Software. Konferencja jest wydarzeniem, które dorocznie gromadzi szefów informatyki największych przedsiębiorstw. Trzy,14 współpracuje z CompFort Meridian Polska nie tylko przy Forum BMC Software, również przy innych realizacjach event marketingowych.
Patronat medialny nad IV Forum BMC Software objęły: CEO, Computerworld, Gazeta Bankowa, Radio PIN, Biznes Trendy oraz BusinessWeek.
Agencja trzy,14 event marketing & field management istnieje na rynku od 1996 roku. W skład struktury firmy wchodzą cztery niezależne działy: event marketing, field management, public relations, Dom Dystrybucji B2B. Każdy z działów prowadzi samodzielne projekty realizacyjne, które podlegają ewaluacji zgodnie ze standardami agencji, oraz z zasadami marketingu partnerskiego.