W całym 2005r. wolumen udzielonych kredytów osiągnął poziom 655 milionów zł, co jest wzrostem o 25% w stosunku do roku poprzedniego.
Ilość udzielonych kredytów w roku 2005, w tym finansowanie poprzez karty kredytowe osiągnęła taki sam poziom jak w 2004r., czyli 1 482 000, co oznacza, że bank udzielił kredytów o wyższej wartości jednostkowej.
31 grudnia 2005, ilość klientów aktywnych wyniosła ponad 820 000, co jest wzrostem o 10 % w stosunku do roku poprzedniego.
Portfel obsługiwanych kart kredytowych osiągnął liczbę 640 000, z czego 70 000 kart stanowią karty z logo MasterCard.
– Rok 2005r. był okresem dużego rozwoju dla Cetelem Bank SA, w związku z wprowadzeniem karty kredytowej Aura MasterCard Electronic, pierwszej karty kredytowej w Polsce łączącej sieć prywatną z międzynarodowym systemem płatniczym oraz karty Carrefour MasterCard, pierwszej w Polsce karty kredytowej co-brandowanej dla sieci hipermarketów. Takie nowoczesne rozwiązania pozwalają nam zachować pozycję niekwestionowanego lidera na rynku kart kredytowych wydawanych w punkcie sprzedaży – powiedział Gilles Marion, Wiceprezes Zarządu Cetelem Bank S.A.
Innym ważnym elementem roku 2005 było utrzymanie dobrego poziomu ryzyka. Został on osiągnięty dzięki systemom scoringowym i ekspertowym selekcji ryzyka rozwiniętym przez spółkę, jak również dzięki profesjonalizmowi zespołów windykacyjnych. W tej dziedzinie, która jest przeważającą, jeśli chodzi o przyszłość i dobry stan finansowy spółek kredytowych, Cetelem Bank SA zrobił ponownie znaczące postępy.
Bank przewiduje w 2006 r. wzrost akcji kredytowej na poziomie przynajmniej + 30 %. Poza tym Cetelem Bank planuje w 2006r. wprowadzenie wielu innowacji i nowych produktów w celu ulepszenia oferty i jakości obsługi i wyjściu naprzeciw oczekiwaniom aktualnych i przyszłych klientów.