PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeDzieci zapłacą teraz telefonem za pomocą BLIKA i aplikacji PKO Junior
PKO BP

PKO BP

PKO Bank Polski jest bankiem uniwersalnym założonym w 1919 r. Od roku 2004 jest spółką akcyjną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Największy bank uniwersalny w Polsce.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/pko-bank-polski

Dzieci zapłacą teraz telefonem za pomocą BLIKA i aplikacji PKO Junior

Informacje 20.01.2025 (13:58) informacja prasowa
Bankowość mobilnaKontaPłatności mobilne PKO BP

Najnowsza wersja aplikacji PKO Junior daje młodym klientom PKO Banku Polskiego możliwość płacenia telefonem za pomocą BLIKA zbliżeniowego. Kto skorzysta z rozwiązania? Dzieci, które skończyły 6 lat i mają telefon z systemem Android oraz włączoną funkcję NFC. Rodzic ustala limity i kontroluje wydatki dziecka w swoim serwisie internetowym iPKO.

Nowości, które pojawiają się w aplikacji mobilnej PKO Junior powstają po konsultacjach z najmłodszymi klientami i odpowiadają na ich potrzeby. Teraz wystarczy, że dziecko odblokuje telefon i może nim płacić zbliżeniowo za pomocą BLIKA. PKO Bank Polski jest jednym z nielicznych banków, które udostępniły dzieciom zbliżeniowe płatności mobilne.

Aplikacja PKO Junior w prosty, intuicyjny i przyjazny sposób pomaga dziecku w zarządzaniu swoimi finansami (pod okiem rodziców), a rodzicom w edukacji finansowej dzieci. Najmłodsi klienci banku mogą dostosować aplikację do siebie, uczyć się o finansach z pomocą mówiącego robota, który daje wskazówki. Z kolei rodzic widzi i zatwierdza decyzje w odświeżonym profilu Finanse dziecka w serwisie iPKO.

– Płacenie zbliżeniowo telefonem za pomocą BLIKA to funkcja, na którą nasi najmłodsi klienci i ich rodzice czekali. Obiecaliśmy wprowadzić ją w odświeżonej wersji aplikacji PKO Junior i dotrzymaliśmy słowa. To kolejny element naszej przyjaznej aplikacji dla dzieci, która łączy naukę o świecie finansów z zabawą. Pracujemy nad udostępnieniem naszym najmłodszym klientom kolejnych funkcji BLIKA. Dzieci dobrze znają BLIKA i chcą korzystać z jego całego pakietu możliwości, którego używają ich rodzice w swoich aplikacjach bankowych. Wiemy to bezpośrednio od dzieci i traktujemy, jako zobowiązanie do realizacji w dalszym rozwoju aplikacji PKO Junior – podkreśla Łukasz Kuc, zastępca dyrektora Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.

Aby dziecko mogło korzystać z płatności zbliżeniowych smartfonem za pomocą BLIKA, musi skończyć 6 lat oraz mieć telefon z systemem Android i włączoną funkcją NFC. Proces jest kontrolowany przez rodziców, którzy mogą ustalić limity płatności (do maksymalnej wysokości 300 zł) oraz sprawdzać wydatki dziecka w swoim serwisie internetowym iPKO.

Rodzic w każdej chwili może włączać i wyłączać płatności BLIK dziecku oraz zmieniać ich limit dzienny od 0 zł do 300 zł. Ma też możliwość zarządzania dostępem dziecka do aplikacji PKO Junior. W nagłych przypadkach może ją zablokować czasowo albo wyłączyć na stałe.

Nowa aplikacja PKO Junior dla dzieci i serwis dla rodziców

Dziecko w aplikacji i serwisie PKO Junior uczy się zarządzać swoimi finansami pod kontrolą dorosłych. Poza nowym sposobem płatności może korzystać z licznych funkcji.

  • Sprawdzi, ile ma pieniędzy.
  • Oszczędza w wirtualnych skarbonkach.
  • Wyśle przelew i doładuje telefon, po zatwierdzeniu przez rodzica.
  • Ustawi indywidualnie aplikację, np. doda swoje zdjęcie i wybierze kolor tła.
  • Zobaczy, ile może wydać i zapłacić kartą PKO Junior.
  • Wyśle rodzicowi prośbę o zasilenie karty.
  • Skorzysta z kalkulatora oszczędności.
  • Widzi nagrody i odznaczenia od rodziców, np. za zakładanie skarbonek, wpłaty lub zrealizowane wyzwania.
  • Skorzysta z intuicyjnego menu i ze wskazówek mówiącego robota.

Rodzice natomiast mają w serwisie iPKO odświeżone funkcje oraz nowy wygląd profilu Finanse dziecka. Profil dostosowuje się do urządzenia tak, że rodzic może korzystać z niego wygodnie na komputerze, tablecie czy telefonie. Po wejściu w profil Finanse dziecka w serwisie iPKO, rodzic zobaczy koszyk spraw dziecka, czyli działań, o akceptację których dziecko prosi rodzica. W profilu są moduły: Produkty, Płatności, Doładowania, Wyzwania, Ustawienia. Te same funkcje bank chce udostępnić rodzicom w aplikacji mobilnej IKO i już nad tym pracuje.

Oferta dla dzieci w PKO Banku Polskim

PKO Bank Polski był pierwszym bankiem na polskim rynku, który zaproponował ofertę kont dla dzieci, w tym przeznaczonym specjalnie dla nich serwis transakcyjny i aplikację mobilną. Serwis internetowy PKO Junior jest dostępny od 1 lipca 2013 roku (aplikacja od maja 2016 roku) i był uruchomiony jako jeden z pierwszych na świecie serwisów bankowości internetowej dla najmłodszych i zarazem kompleksowy program edukacji finansowej. Z oferty PKO Junior w ciągu prawie 12 lat skorzystało już prawie 850 tys. dzieci.

PKO Bank Polski ma obecnie bogatą ofertę finansowo-edukacyjną skierowaną do najmłodszych i młodzieży. Są w niej: konta, karty, rachunki oszczędnościowe, aplikacje mobilną, serwis internetowy, ubezpieczenie oraz wiele działań z zakresu edukacji ekonomicznej. Najważniejszym elementem oferty PKO Junior jest PKO Konto Dziecka. Konto jest bezpłatne, a oprocentowanie wynosi 5 proc. w skali roku do 2,5 tys. zł. Obsługa karty nic nie kosztuje (jej wydanie to jednorazowy koszt 15 zł). Dziecko może wybrać 1 z 30 dostępnych wizerunków kart, w tym wizerunki klubów piłkarskich z PKO Bank Polski Ekstraklasy i może płacić kartą samodzielnie.

Bank stawia tez na nowe formy na edukacji finansowej. W nietypowy sposób chce przypominać i utrwalać zasady bezpieczeństwa online, dlatego wystartował z interaktywnym dyktandem. To zabawa i nauka również dla najmłodszych. Historie w dyktandach bazują na prawdziwych metodach, których używają cyberoszuści.

Zarówno aplikacja PKO Junior, jak i profil dla rodziców będą nadal rozwijane i udoskonalane, zgodnie z opiniami i potrzebami zgłaszanymi przez klientów. PKO Bank Polski jako pierwszy na polskim rynku bankowym wprowadził ofertę finansowo-edukacyjną dla dzieci, w tym aplikację mobilną i nadal zamierza być tu numerem 1.

Źródło: PKO BP.

blik konta dla dzieci konto 2025-01-20
Redakcja PRNews.pl
Tagi: blik konta dla dzieci konto

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców