– Dotychczasowy nakład gazety Dzień Dobry w większości dostarczany był bezpośrednio do domów i bloków. To przemyślane i sprawdzone przez nas rozwiązanie dało nam doskonałą grupę docelową. W ciągu pięciu lat naszej działalności wypracowaliśmy sobie ugruntowaną pozycję i lojalnych czytelników. Ten sukces zmotywował nas do dalszych działań. Postanowiliśmy zainteresować naszą gazetą kolejnych czytelników. Dzięki rozszerzeniu kanałów dystrybucji będziemy znani również czytelnikom codziennie dojeżdżającym do pracy czy szkoły. Podnosząc nakład znaleźliśmy się w czołówce dzienników ogólnopolskich – mówi Morten Lindholm, wiceprezes DD Media.
– Zwiększenie nakładu jest efektem zdynamizowania polityki dystrybucyjnej DD Media. Mamy nadzieję, że dzięki temu posunięciu będziemy bardziej widoczni w Warszawie – mówi Piotr Szekiełda, dyrektor działu dystrybucji.
Media Sp. z o.o. jest wydawcą ogólnopolskiej gazety „Dzień Dobry". Pismo dociera w poniedziałki i piątki do 35 miast. Jest również wydawcą magazynów: Flash, letnich (Dzień Dobry na Fali), zimowych (Dzień Dobry w Górach), studenckich (Dzień Dobry Student), gazet na życzenie, m.in. dla centrów handlowych: Reduta, Targówek, Plejada, Promenada oraz sklepów Intermarche (InterHalo). Wydaje również obcojęzyczną wersję dziennika dla niemieckich turystów „Dzień Dobry Guten Tag”.