– Zdecydowaliśmy się na prezentację pakietów eFirma i eFirma plus w formie infommercial, czyli reklamowego materiału filmowego o standardzie relacji reporterskiej – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. – Wybraliśmy TVN 24, ponieważ odbiorcą tej stacji jest jednolita grupa docelowa, której charakterystyka jest zbieżna z charakterystyką potencjalnych klientów eFirma i eFirma plus Nordea.
Koncepcja reklamy i tekst lektorski przygotowany został siłami Departamentu Marktingu i Komunikacji banku we współpracy z gdyńską agencją PR Actia Forum. Materiał filmowy do reklamy zrealizowano pod koniec czerwca br. w oddziałach Nordea w Gdyni, Gdańsku i Warszawie. W reklamie wystąpili: Paweł Bień, kierownik zespołu MSP w Departamencie Bankowości Detalicznej oraz Małgorzata Adamczyk, dyrektor Oddziału Internetowego Nordea Bank Polska. Trwający minutę spot można oglądać do końca lipca w pasmach rannym i późnowieczornym.
W przekazie reklamowym nacisk kładzie się na funkcjonalność rachunku i niskie koszty prowadzenia rachunków eFirma i eFirma plus. Ten ostatni pakiet, skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw, w tym spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, łączy zalety konta internetowego zapewniającego dostęp do rachunku z każdego miejsca na świecie przez 24 godziny na dobę, z funkcjonalnością systemu typu home banking umożliwiającego współdziałanie wielu osób przy uwierzytelnianiu transakcji. Pakiet eFirma plus uzupełnia dotychczasową ofertę Nordea Bank Polska dla firm. Od 2002 roku bank Nordea oferuje osobom prowadzącym indywidualną działalność gospodarczą oraz spółkom cywilnym, jawnym, partnerskim i komandytowym pakiet eFirma. Chętnie korzystają też z niego przedstawiciele wolnych zawodów.
Sprawdź także:
06.12.2025 (20:07)
– informacja prasowa
Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …
06.12.2025 (20:06)
– informacja prasowa
PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.
To o 8,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. Systematycznie rośnie zarówno liczba ubezpieczonych, jak i …
06.12.2025 (20:04)
– informacja prasowa
KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego
Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego przez …
05.12.2025 (04:16)
– informacja prasowa
Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …
05.12.2025 (04:14)
– informacja prasowa
XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …
05.12.2025 (04:09)
– informacja prasowa
Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …
