Od 1 stycznia 2006 roku w zakres obowiązków agencji wchodzą działania z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz produktowej. Effective PR odpowiadać będzie za relacje z mediami oraz działania skierowane do konsumentów dla marek Haribo i Maoam.
Sprawdź także:
27.11.2024 (17:34)
ING z nagrodami na IAB MIXX Awards 2024
ING Bank Śląski zdobył aż cztery nagrody w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards. Bank otrzymał nagrody we …
27.11.2024 (17:32)
– informacja prasowa
Bank Pekao zdobył nagrodę Eurobuild
Bank Pekao S.A. zwyciężył w kategorii „Financing Provider of the Year, CEE” magazynu Eurobuild, zdobywając jedną z …
27.11.2024 (17:31)
– informacja prasowa
Nowa gwarancja EFI dla BNP Paribas Bank Polska
Europejski Fundusz Inwestycyjny (EFI) i BNP Paribas Bank Polska podpisały umowę gwarancji portfelowej o wartości do …
27.11.2024 (17:28)
– informacja prasowa
IBK Bank Polska dostał zgodę KNF
27 listopada 2024 roku Komisja Nadzoru Finansowego („Komisja”) jednogłośnie zezwoliła na utworzenie przez …
27.11.2024 (17:25)
– informacja prasowa
Black Friday: przez 5 lat transakcje BLIKIEM wzrosły trzykrotnie
Statystyki transakcji kartami i BLIKIEM pokazują, że moda na zakupy w Black Friday nie przemija. Taki jest główny …
27.11.2024 (12:05)
– informacja prasowa
Vienna Life kupuje akcje Phinance
Czwarty największy ubezpieczyciel na życie w Polsce inwestuje w jedną z wiodących firm pośrednictwa finansowego w …