Od 20 września wszystkie osoby zainteresowane kredytami hipotecznymi mogą uzyskać informacje na ich temat także na fan page’u Kredyt Banku na facebooku. Służy do tego specjalna aplikacja „Ekspert hipoteczny”, umożliwiająca przesyłanie pytań związanych z tą tematyką.
Na pytania odpowiadają na nie eksperci Kredyt Banku. Wyjaśnienia dotyczące poszczególnych zagadnień publikowane są w czasie maksymalnie jednego dnia roboczego w zakładce „Ekspert hipoteczny”, tworząc ogólnodostępną bazę wiedzy. Co istotne, eksperci dzielą się wiedzą dotyczącą nie tylko aktualnej oferty Kredyt Banku, ale udzielają odpowiedzi na różnorodne pytania związane z zaciąganiem kredytów hipotecznych. Potencjalni klienci będą mieli zatem dostęp do szybkiej i fachowej porady dotyczącej zasad ogólnych, ponadto będą mieli możliwość przesyłania indywidualnych, konkretnych zapytań.
Aplikacja jest odpowiedzią na coraz większe zapotrzebowanie na rzetelne i szczegółowe informacje dotyczące kredytów hipotecznych.
„W Kredyt Banku podchodzimy do komunikacji z klientami w sposób kompleksowy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że media społecznościowe to równoprawny kanał komunikacyjny i że z wieloma naszymi obecnymi i przyszłymi klientami właśnie tutaj mamy możliwość nawiązania dialogu. Zależy nam na tym, aby mogli oni kontaktować się z nami i korzystać z naszego doświadczenia w sposób łatwy, przyjazny i szybki. Te warunki spełnia właśnie nowa aplikacja “Ekspert hipoteczny”. – komentuje Monika Nowakowska, dyrektor Biura Public Relations Kredyt Banku.
Aplikacja zrealizowana została przez agencję faceADDICTED w ramach stałej obsługi Kredyt Banku w mediach społecznościowych.
Źródło: Kredyt Bank