Od 15 lat spółka z koroną Statuy Wolności – symbolu odwagi, niezależności i swobody – w znaku firmowym prowadzi swą działalność na polskim rynku. Liberty Poland SA powstała w 1990 r. i od tego czasu skutecznie realizuje wyznaczoną politykę firmową wraz ze spółkami należącymi do Grupy Liberty: EL2, Linią 1, Infogisem oraz Teleko.
„Rocznica jest zawsze wyjątkowym wydarzeniem dla każdej firmy działającej na rynku. To czas podsumowań, analiz dotychczasowych dokonań, chwil trudnych i tych, które są okazją do dumy i radości” – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. „Jednak ta rocznica jest dla nas szczególnie ważna. Dokonania Liberty na rynku polskim są bez wątpienia ogromne” – kontynuuje Andrzej Ziemiński.
W 15 rocznicę działalności Liberty na rynku polskim zorganizowano wiele atrakcji kierowanych do wszystkich, dzięki którym firma cieszy się zaufaniem i ogromną popularnością. Wśród atrakcji należy wspomnieć o promocyjnych cenach niektórych produktów, towarzyszących jubileuszowi spotkaniach oraz wielkim konkursie SMS-owym.
„Nasz Jubileusz to przede wszystkim święto naszych klientów a priorytetem jest nieustanne doskonalenie produktów i usług. To jest wyznacznik naszego sukcesu, który stał się naszym udziałem w ciągu 15 lat działalności na rynku polskim.” – mówi Piotr Bąk, Dyrektor Marketingu Liberty Poland SA. „Chcemy dzielić się tym sukcesem z naszymi klientami. Dlatego też, postanowiliśmy zorganizować wspólnie z naszym partnerem – firmą EL2 konkurs, dzięki któremu nagrodzimy tych, którzy są związani z naszą marką przez wiele lat.” – dodaje Piotr Bąk.
Wielki konkurs SMS-owy rozpoczął się 11 kwietnia i potrwa do 16 maja br. Został podzielony na 3 etapy: konkurs codzienny, weekendowy oraz Wielki Finał. W sumie odbędzie się aż 25 konkursów, w których do wygrania będzie wiele atrakcyjnych nagród, a wśród nich m.in.: skutery, aparaty fotograficzne, kamery cyfrowe, telewizory czy zestawy kina domowego. Nagrodą główną w SMS-owej zabawie jest Ford Focus. Oprócz nagród rzeczowych, dla najbardziej wytrwałego uczestnika konkursu, organizator przygotował nagrodę gotówkową w wysokości 5 000 PLN. Nagroda ta zostanie przyznana najbardziej aktywnej osobie biorącej udział w konkursie czyli dla tego gracza, który wysłał największą liczbę SMS-ów.
Aby wziąć udział w zabawie, należy wysłać SMS o treści Liberty na numer 7207. Po wysłaniu SMS-a inicjującego udział w grze uczestnik otrzymuje pytanie oraz trzy warianty rozwiązania, z których tylko jedno jest poprawne. Zadaniem gracza jest udzielenie poprawnej odpowiedzi. W konkursie codziennym – trwającym od poniedziałku do piątku – wygrywa ta osoba, która udzieliła poprawnej odpowiedzi w jak najkrótszym czasie. Natomiast w konkursach weekendowych i w Wielkim Finale wygrywa uczestnik, który zdobędzie największą liczbę punktów.
Inicjatorem i pomysłodawcą konkursu jest Liberty Poland S.A. a wykonawcą Agencja Marketingu Mobilnego EL2. To właśnie EL2 powierzono całość projektu: począwszy od opracowania mechaniki konkursu, obsługi całej komunikacji GSM za pomocą telefonów komórkowych, a skończywszy na dystrybucji nagród. Konkurs powstał we współpracy z Liberty Poland S.A., partnerem – Polkomtel S.A.- operatora sieci telefonii komórkowej Plus GSM.
###
Liberty Poland S.A. jest autoryzowanym przedstawicielem firmy Polkomtel S.A. – operatora sieci telefonii komórkowej Plus GSM. Obecnie Liberty posiada 150 sklepów w kilkudziesięciu miastach i dysponuje jedną z największych sieci sprzedaży telefonów komórkowych w Polsce. W swojej bieżącej działalności oraz planach na przyszłość spółka odważnie sięga po najnowsze technologie z pogranicza Internetu i bezprzewodowej telekomunikacji. Liberty zajmuje się także tworzeniem oraz wprowadzaniem na rynek usług z zakresu wykorzystania technologii GSM do przesyłania danych, zdalnego zarządzania, dokonywania transakcji oraz świadczenia usług w oparciu o SMS i technologię GPRS.
Agencja Marketingu Mobilnego EL2 oferuje pełne zarządzanie projektami z zakresu m-marketingu (marketingu mobilnego), świadczy usługi strategiczne i kreatywne. Jako jedyna w Polsce Agencja posiada zintegrowane z działami strategii i kreacji zaplecze informatyczne. Dzięki temu EL2 realizuje unikalne w skali kraju kampanie mobilne, charakteryzujące się najwyższą efektywnością oraz jakością technologiczną świadczonych usług. EL2 stawia na jakość, innowacyjność i przyszłość – dlatego już dziś w jej ofercie znajduje się kompletny zestaw narzędzi do m-marketingu. W swojej działalności Agencja wielokrotnie przeprowadziła kampanie dla wiodących firm z branży FMCG, dóbr luksusowych, branży rozrywkowej i innych. www.el2.pl