Eliza Misiecka ma 13-letnie doświadczenie w branży PR. W latach 1999-2006 dyrektor działu korporacyjno-finansowego, a następnie dyrektor strategiczny w agencji Rowland Communications. Wcześniej przez 5 lat gromadziła doświadczenie w agencji PR profile. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz w relacjach inwestorskich. Prowadziła ponad 70 długoterminowych kampanii PR na rzecz firm prywatnych i instytucji publicznych. Wykłada na Akademii Ekonomicznej w Krakowie, a także podczas seminariów nt. public relations organizowanych przez Institute for International Research. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła także studia podyplomowe na Wydziale Psychologii UW. W 2005 roku rozpoczęła studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wolny czas spędza aktywnie: nurkuje, jeździ konno i na snowboardzie, uprawia wspinaczkę i windsurfing.
Szymon Midera jest obecnie Dyrektorem Biura Marketingu i Rozwoju Biznesu mBanku. Od początku 2005 roku pracował na stanowisku Wicedyrektora Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku SA i odpowiadał za PR i działania reklamowe BRE Banku. Wcześniej był rzecznikiem prasowym oraz szefem Wydziału Komunikacji i Zarządzania Marką w mBanku. Pracował także jako doradca Prezesa Zarządu ds. komunikacji w Banku Częstochowa. Zaczynał jako dziennikarz muzyczny Radia Łódź, a następnie w latach był szefem muzycznym Radia Kiks. Ukończył Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Studiował także Etnologię na Wydziale Filozoficzno-Historycznym tej samej uczelni. Jest studentem Executive MBA Program w PAM Center na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zorganizowanego przy współpracy z Towson University oraz Robert H. Smith School of Business. Obecnie w mBanku odpowiada m. in. za marketing, PR, portal mBanku oraz aktywność reklamową w Internecie.
Fundacja InternetPR.pl powstała by rozwijać działalność serwisu www.internetpr.pl – największego polskiego serwisu społecznościowego skupiającego specjalistów zajmujących się public relations. InternetPR.pl to grupująca ponad 3.000 osób społeczność, którą łączy wizja silnej i nowoczesnej branży PR w Polsce. InternetPR.pl powstał, aby integrować i edukować poprzez ułatwienie PRowcom wymiany poglądów, doświadczeń i opinii oraz podejmowania wspólnych inicjatyw.
Niektóre z projektów prowadzonych lub wspieranych przez InternetPR.pl:
www.internetPR.pl – zarządzanie i rozwój serwisu internetowego i listy dyskusyjnej
Czwartki na Foksal – cykliczne spotkania środowiska dziennikarskiego i specjalistów PR, za każdym razem poświecone innemu ważkiemu dla tych branż zagadnieniu
Dzień InternetPR.pl na Kongresie PR w Rzeszowie – organizacja jednego dnia największego spotkania branży PR w Polsce
Forum Komunikacji Finansowej – powołanie i rozwój platformy komunikacji branży bankowej z dziennikarzami
Blogi Fundacji InternetPR.pl – prowadzone przez zespoły wybranych ekspertów osobne tematyczne blogi poświecone różnym zagadnieniom public relations (np. PR kryzysowy, PR finansowy, inwestor relations itd)
Rewolucja w Komunikacji – organizowane z Gazetą.pl seminaria i szkolenia poświecone nowym trendom w komunikacji społecznej
Po Robocie – imprezy integracyjne branży PR