Jury Slowawsieci.com poddało ocenie 32.871 newsletterów, które ukazywały się w 2004r. Część z nich została odnaleziona przez dziennikarzy portalu w zasobach polskiego Internetu, a część zgłoszona przez samych wydawców. Z tej grupy do ścisłego finału wyłoniono 30 najlepszych newsletterów pod względem wyglądu, zakresu informacji, funkcjonalności i techniki wykonania.
Tegoroczna edycja rankingu stała pod znakiem nowości. Podium zostało zdobyte przez debiutantów: Biuletyn Fakty portalu Interia.pl oraz dwa newslettery poświęcone public relations: PRoto.pl i ePR.pl, który ukazuje się od początku 2004r.
– Trzecia pozycja Epr.pl oraz drugie miejsce proto.pl świadczą o dużej świadomości wykorzystania newsletterów w działaniach PR wśród przedstawicieli branży public relations – powiedział Witold Sokołowski, redaktor Epr.pl. – Jesteśmy dumni, że nie tylko potrafimy pisać o PR-owym obliczu Internetu, ale także pokazujemy, jak to można dobrze robić.
Epr.pl jest serwisem niszowym, skierowanym do specjalistów PR i marketingu, którzy odpowiadają za kontakty z mediami oraz kreację wizerunku firm i produktów. Na stronach serwisu znajdują się porady i artykuły z różnych dziedzin PR: media relations, PR wewnętrznego, budowy marki, lobbingu czy sponsoringu. Epr.pl porusza także kwestie etyczne związane z zawodem specjalisty PR, zarządzania kryzysowego czy kreacji wizerunku w nowych mediach np. Internecie.
W ciągu pierwszego roku istnienia serwis Epr.pl odwiedziło ponad 25 tys. osób zainteresowanych tematyką public relations i komunikacji marketingowej. Ostatnio liczba ta rośnie średnio o 20% miesięcznie. W 2005r. średnia liczba użytkowników każdego miesiąca osiągnęła prawie 6000 osób. Newsletter Epr.pl ma ok. 1800 prenumeratorów.
Ranking newsletterów: http://www.slowawsieci.com/ranking/index.php?t=p_2004
* dane dotyczące oglądalności Epr.pl pochodzą ze stat.pl