Obsługa rachunku przez telefon komórkowy odbywać się będzie za pomocą aplikacji EraInteligo, którą klient będzie mógł wgrać prosto z serwisu WWW Inteligo na swoją kartę SIMextra (którą można wymienić u operatora bez zmiany dotychczasowego numeru telefonu). Wgranie aplikacji EraInteligo nastąpi drogą radiową. Dodatkowo, posiadacz konta Inteligo będzie miał możliwość dokonania personalizacji aplikacji EraInteligo zgodnie z własnymi potrzebami, tzn. będzie mógł umieścić w niej tylko te rachunki i te płatności, do których będzie chciał mieć dostęp przez telefon komórkowy.
Serwis „Płacę SMS-em” poprzez aplikację EraInteligo, będzie umożliwiał klientom realizację szeregu operacji:
ü wykonanie przelewu na dowolny numer rachunku bankowego;
ü realizowanie płatności;
ü sprawdzenie salda rachunku i jego pełnego numeru;
ü lokalizowanie najbliższych bankomatów;
ü wykonanie SMSMoney – prostego przelewu umożliwiającego przesyłanie środków na konto Inteligo odbiorcy bez konieczności wpisywania numeru tego konta; klient nadawca podaje tylko numer telefonu komórkowego odbiorcy, który z kolei musi zaakceptować tylko jego odbiór na swoim telefonie (nie jest do tego wymagana karta SIMextra);
ü wykonanie natychmiastowego przelewu między własnymi rachunkami lub na rachunek innego posiadacza konta Inteligo;
ü wykonanie EmailMoney – prostego przelewu na adres e-mail odbiorcy;
ü doładowanie on-line telefonu w systemie Era Tak Tak.
Dodatkowo klient korzystający z Serwisu „Płacę SMS-em” będzie otrzymywał SMS-y o zmianach sald na rachunkach w ramach konta Inteligo, natychmiast po wykonaniu operacji finansowej.
Wiadomości wysyłane w ramach aplikacji EraInteligo są szyfrowane i uwierzytelniane elektronicznie, co zapewnia klientom najwyższe standardy bezpieczeństwa. Korzystanie z aplikacji EraInteligo jest zabezpieczone PIN-em do telefonu i kodami z karty kodów, którymi klient autoryzuje transakcje.
***
Doładowanie telefonu pre-paid bezpośrednio z konta Inteligo.
Równocześnie Inteligo wprowadziło nową usługę, umożliwiającą doładowanie konta Era Tak Tak bezpośrednio z konta Inteligo. Kwotę doładowania można wybrać dowolnie od 10 zł do 500 zł. Aby zasilić konto swego telefonu, wystarczy zalogować się do serwisu www.inteligo.pl i wybrać zakładkę „Przelewy”, w której znajduje się nowa opcja „Doładowanie telefonu komórkowego”. Po wprowadzeniu numeru telefonu, kwoty doładowania i wskazania rachunku, z którego ma być dokonana płatność, telefon zostanie natychmiast doładowany. Do tej pory klienci mogli doładowywać konta poprzez usługę „Płacę z Inteligo”, teraz mogą to robić bezpośrednio z konta. Jest to pierwsza tego typu usługa na rynku!