Ergo Hestia podpisała umowę w tej sprawie z poszczególnymi dilerami samochodów marki KIA.
– Wprowadziliśmy pakiet ubezpieczeń dla klientów kupujących samochody w salonach KIA, umacniając tym samym swoją silną pozycję wśród dilerów samochodów – mówi Beata Pogorzelska, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Pakietów Komunikacyjnych w STU Ergo Hestia SA. – Połączenie wysokiej jakości produktu z nowoczesnym systemem likwidacji szkód powinno zadowolić najbardziej wymagających klientów salonów dilerskich.
Ubezpieczeniem można objąć zarówno samochody fabrycznie nowe, jak i używane. Dla tych pierwszych Ergo Hestia gwarantuje utrzymanie wartości fakturowej pojazdu przez okres 12 miesięcy przy ustalaniu wysokości odszkodowania. Natomiast dla drugich – umożliwia utrzymanie sumy ubezpieczenia jako wartości rynkowej pojazdu przez okres 6 lub 12 miesięcy. Assistance (w cenie pakietu) działa w miejscu zamieszkania klienta, jak również na terenie całej Europy. Pomoc w ramach assistance obejmuje: usunięcie awarii, holowanie do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi (dilera) oraz samochód zastępczy na okres 7 dni. W przypadku szkody Ergo Hestia gwarantuje wypłatę odszkodowania bez potrącenia amortyzacji, zaś naprawa uszkodzonego pojazdu odbywa się wyłącznie w Autoryzowanej Stacji Obsługi – z zastosowaniem oryginalnych części.