Euler Hermes został uznany jedną z pięciu najsilniejszych w Polsce marek b2b finanse i ubezpieczenia. Przyznanie certyfikatu Business Superbrands 2015/16 odbyło się na podstawie badania konsumenckiego, przeprowadzonego na próbie ponad 15 tys. polskich respondentów oraz głosowania ekspertów Rady Marek.
Euler Hermes, lider ubezpieczeń należności handlowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz windykacji biznesowej, został wyróżniony prestiżowym tytułem BUSINESS SUPERBRANDS 2015/16.
– Przyznanie Euler Hermes tytułu Superbrands jest dla nas wielkim wyróżnieniem i potwierdzeniem, że współtworząc przez 17 lat polską gospodarkę, staliśmy się marką pierwszego wyboru dla przedsiębiorców oraz managerów – mówi Robert Dunaj, Dyrektor Marketingu w Euler Hermes.
Konsumenckie badanie siły i wizerunku marki Superbrands, zostało zrealizowane przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia we wrześniu 2015 roku na próbie przekraczającej 15 tys. konsumentów. W zestawieniu oceniano w 110 kategoriach produktów i usług ponad 2300 marek konsumenckich. W badaniu analizowano wspomaganą znajomość marki, skłonność do polecenia oraz kapitał marki. O przyznaniu tytułu Superbrands oprócz oceny konsumentów, swoje opinie wyrażała Rada Marek, w skład której wchodzą polscy menadżerowie oraz eksperci świata biznesu i marketingu. Analizowane były elementy, które w decydującym stopniu świadczą o reputacji firmy i marki: pozycja rynkowa, jakość usług, jakość relacji b2b, innowacyjność oraz CSR.
Certyfikaty Superbrands polskim marką są przyznawane od 2005 roku, a wyróżnione nimi firmy uzyskują po dołączeniu do Klubu Superbrands zyskują prawo posługiwania się godłem Superbrands, będącym potwierdzeniem rekomendacji konsumenckich.
Organizatorem projektu jest międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd., działająca w 87 krajach. Od ponad 20 lat wyłania i nagradza najsilniejsze marki funkcjonujące na lokalnych rynkach.