Celem kampanii jest wprowadzenie na rynek modelu Peugeot 607 po faceliftingu oraz zaprezentowanie nowego silnika HDi V6 biturbo. Pożądanym efektem ma być wzmocnienie pozycji tego modelu w swoim segmencie. Kampania telewizyjna (TVN, TVN Turbo, Discovery, Animal Planete) opiera się na adaptacji międzynarodowego filmu „Most” z informacją o nowym silniku HDi V6 biturbo.
Kampania w prasie ogólnopolskiej (Polityka, Wprost, Profit Forbes, Playboy, Sukces) wykorzystuje projekt przedstawiający dynamiczne zdjęcie modelu 607 z hasłem „Kto się boi mocy?”. Dla dealerów został przygotowany komplet materiałów promocyjnych. Kampania potrwa do 15 maja. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative Media.
Sprawdź także:
23.12.2024 (10:18)
– informacja prasowa
Najwięcej przez internet kupimy w Wigilię
Przed nami gorączka przedświątecznych zakupów i świątecznych wyprzedaży. Z analiz Banku Millennium wynika, że …
23.12.2024 (10:15)
– informacja prasowa
ING promuje konto oszczędnościowe - "oszczędzajmy na białą godzinę"
ING Bank Śląski konsekwentnie inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się …
23.12.2024 (10:11)
– informacja prasowa
Badanie VeloBanku: Polacy angażują się w akcje charytatywne
Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie …
20.12.2024 (18:03)
– informacja prasowa
ING Bank Śląski: Michał Bolesławski otrzymał zgodę KNF
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Michała Bolesławskiego na stanowisko …
20.12.2024 (18:00)
– informacja prasowa
Bank Pekao i KUKE ułatwią firmom zielone inwestycje
Bank Pekao S.A. poszerza ofertę dla firm, które szukają możliwości sfinansowania inwestycji w zieloną …
20.12.2024 (14:00)
– informacja prasowa
Bank Ochrony Środowiska S.A. i PESA Bydgoszcz S.A. wspierają rozwój bezemisyjnego transportu kolejowego
Bank Ochrony Środowiska zabezpieczył transakcję PESA Bydgoszcz gwarancją w kwocie 109 mln zł. Podpisana …