Spot ma informować o niespotykanym dotąd kształcie makaronu, pozwalającym urozmaicić dzieciom codzienne posiłki oraz o grach z motywami z kreskówek dostępnych na opakowaniach.
Komunikacja skierowana jest do dzieci i oparta na świecie kreskówek. Film od pierwszych sekund przykuwa uwagę charakterystycznym wezwaniem „głodomorków” – stukaniem łyżki o pusty talerz. Dzieci nie są odosobnione w swoich potrzebach, bo w rytm stukania łyżki, burczy w brzuchu też królikowi Buggs’owi. Jednak jest rozwiązanie dla wszystkich głodnych – kolorowy makaron w kształcie literek, który wnet ląduje na pustym talerzu układając się w wyrazy „Mniam” i „Pycha”. Rozstukana z głodu łyżka szybko nabiera ułożone wyrazy. Chłopięcy głos przekonuje odbiorców o świetnej zabawie przy jedzeniu i o grach na paczkach.
Planowaniem kampanii telewizyjnej zajął się Initiative media.