Rozpoczęła się kampania telewizyjna nowego owocowego napoju Tymbark Owoce Świata na bazie żurawiny, przygotowana przez Agencję Euro RSCG Warsaw.
Napój promowany jest przy pomocy 15 sekundowego filmu opartego na żartobliwym pomyśle. Podobnie jak w przypadku dotychczasowych reklam z tej serii, film nawiązuje do kraju pochodzenia owoców – w tym przypadku Finlandii. W reklamie, przypominającej film przyrodniczy, zobaczymy piękną otwartą przestrzeń fińskiego krajobrazu spowitego poranną mgłą. Z mgły wyłania się renifer biegnący po łące pełnej żurawinowych krzaczków. Nagle renifer z impetem uderza w kamerę, która po przewróceniu się z bliska ukazuje urodę fińskich żurawin.
Jak zwykle w reklamach Tymbarku z linii Owoce świata rejon pochodzenia owoców podbity jest muzycznie poprzez aranżację przeboju Skaldów. Tym razem aranżacja ta wykonana została w stylu fińskiej muzyki ludowej.
Celem reklamy jest poinformowanie o nowym oryginalnym smaku z linii Owoce Świata – napój na bazie żurawiny, zaintrygowanie konsumenta nowym produktem – wywołanie w nim natychmiastowej chęci spróbowania oraz dalsza budowa aspiracyjnego i innowacyjnego wizerunku marki Tymbark, atrakcyjnego dla młodszej grupy odbiorców.
Grupę docelową stanowią osoby obu płci w wieku od 17 – 35 lat, mieszkańcy średnich i wielkich miast.
Kampania trwa od 22 października do 19 listopada 2004 w TVP, Polsacie, TV4, TVN. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative media.