eurobank otrzymał złotą statuetkę Effie Awards 2016 za kampanię „Wypożyczki”, która została przygotowana wraz z agencją GPD Assets i agencją Starcom.
Kampania „Wypożyczki” eurobanku została nominowana do nagrody Effie w kategorii bankowość.
– Naszym celem było spełnienie oczekiwań klientów poprzez udostępnienie pożyczki gotówkowej opartej na wyjątkowo prostych i przejrzystych zasadach. „Wypożyczka” idealnie wpisuje się w strategię naszej marki, a stworzona kampania marketingowa odzwierciedla prostotę tego produktu – klient oddaje dokładnie tyle, ile pożyczył, ponosząc z góry określoną i niezmienną „opłatę za wypożyczenie” pieniędzy. Złota statuetka Effie, przyznana za efektywność tej kampanii, jest dla nas niezwykle cenna.– mówi Wojciech Humiński, wiceprezes zarządu eurobanku.
Celem konkursu Effie Awards jest wyłonienie i nagrodzenie najskuteczniejszych komunikacji marketingowych, których efektywność mierzona jest poprzez porównanie celów biznesowych postawionych przed kampanią z wynikami uzyskanymi po jej realizacji. Do tegorocznej, XVII edycji konkursu zgłoszono 194 projekty, z których nominowanych zostało 79. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronem głównym – Konfederacja Lewiatan. W tym roku przyznano 9 złotych statuetek.
„Wypożyczka” to oferta pożyczki gotówkowej skierowana przede wszystkim do klientów, którzy nie lubią niespodzianek – dzięki prostym zasadom klient już w momencie wyboru kwoty pożyczki i okresu kredytowania poznaje całkowitą i niezmienną „opłatę za wypożyczenie”, która nie ulegnie zmianie w trakcie regularnej spłaty. Pierwsza kampania „Wypożyczki” została wyemitowana w ubiegłym roku, a sam produkt pojawiał się systematycznie w kolejnych kreacjach reklamowych w 2016 r.
Tegoroczna nagroda Effie, przyznana 24 października br., jest czwartą w historii eurobanku. Po raz pierwszy w historii bank otrzymał złotą statuetkę Effie. Wcześniejsze nagrody to: srebrne Effie w 2009 r. w kategorii long term za „kredyt dla emerytów”, brązowe w 2008 r. za kampanię „Znani” oraz srebrne w 2004 r. za kampanię wprowadzającą bank na rynek.