PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaEurop Assistance – nowa strategia dynamicznego rozwoju odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego społeczeństwa

Europ Assistance – nowa strategia dynamicznego rozwoju odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego społeczeństwa

Ubezpieczenia 15.12.2004 (11:39)

Grupa Europ Assistance – twórca i założyciel branży assistance – jest jedną z wiodących firm assistance na świecie. W ramach programu Columbus, przeprowadzonego wspólnie z Boston Consulting Group, Europ Assistance podjęło decyzję o wdrożeniu nowej strategii dynamicznego rozwoju, który będzie się opierał m.in. na dostarczaniu usług będących odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego społeczeństwa. Realizacja strategii ma umożliwić Grupie podwojenie obrotów oraz potrojenie zysków w ciągu najbliższych czterech lat.

Jednym z kluczowych elementów realizacji nowej strategii jest wprowadzenie do oferty Europ Assistance usług, które odpowiadałyby na zmieniające się potrzeby społeczeństw krajów europejskich. W celu ich określenia przeprowadzono badanie , z którego wynika, iż:

· połowa rodziców posiadających dzieci w wieku do 10 lat skarży się na brak czasu na zapewnienie im niezbędnej opieki,

· około 30 – 40% osób przed 50 rokiem życia narzeka na brak czasu na poświęcenie uwagi swoim rodzicom będącym w podeszłym wieku.

W związku z powyższym:

· 72% pytanych uważa za „bardzo użyteczną” możliwość uzyskania pomocy assistance dla swoich rodziców (osób starszych),

· 49% pytanych deklaruje, iż chętnie skorzystaliby ze świadczeń assistance polegających na opiece nad dziećmi,

· 33% pytanych chciałoby otrzymać pomoc assistance w codziennych czynnościach domowych (zakupy, sprzątanie, prace domowe).

Rezultatem licznych badań, analiz oraz spotkań, które odbyły się w ramach programu Columbus, było wyznaczenie kilka obszarów, w których dokonają się zmiany umożliwiające realizację wyznaczonych celów:

1. Wzmocnienie roli tradycyjnych dziedzin assistance w usługach firmy:

· assistance drogowego – wzbogaconego o świadczenia z zakresu przedłużonej gwarancji oraz zarządzania flotami pojazdów,

· assistance podróżnego – w zakresie oferowania świadczeń dostępnych na całym świecie, z włączeniem do nich innowacyjnych usług, takich jak np. pomoc w odnalezieniu utraconego bagażu;

oraz rozwój nowych obszarów działalności:

· assistance medycznego – obejmującego świadczenia oferowane w skali światowej, takie jak np. ubezpieczenia oraz assistance dla osób pracujących za granicą, pomoc medyczna podczas podróży do niezamieszkałych i odizolowanych miejsc, a także zarządzanie usługami medycznymi w imieniu i na rzecz prywatnych i państwowych placówek medycznych oraz opieka medyczna i assistance dla osób starszych,

· assistance „dla domu i rodziny” – mającego za zadanie odciążenie ubezpieczonych w wykonywaniu codziennych, powtarzających się czynności, obejmującego assistance domowy (interwencje specjalistów – szklarza, hydraulika itp.), pomoc prawną (z zakresu prawa pracy, praw konsumenta itp.), a także spersonalizowane świadczenia związane z istotnymi momentami w życiu (np. narodziny dziecka, poszukiwanie pracy itp.)

2. Selektywny wzrost Grupy na świecie

Centrum zainteresowania i wzrostu Grupy pozostanie Europa, przy jednoczesnym zwróceniu uwagi na rynki o wysokim potencjale – Chiny, Brazylię oraz Stany Zjednoczone.

3. Wdrożenie nowych kanałów dystrybucji

Europ Assistance wdroży nowy model dystrybucji, opierający się zarówno na współpracy z tradycyjnymi partnerami (towarzystwa ubezpieczeniowe, touroperatorzy), jak również zakładający rozwój nowych, przynoszących korzyści kanałów dystrybucji oraz sprzedaż bezpośrednią do finalnych klientów, także poprzez Internet.

4. Położenie nacisku na wzrost organiczny

Wzrost Grupy w najbliższych latach dokona się także poprzez zakupy i przejęcia starannie wyselekcjonowanych podmiotów na lokalnych rynkach.

5. Przystosowanie struktury Grupy do sprostania wyznaczonym celom

W celu realizacji nowej strategii Europ Assistance zmieniło strukturę Grupy na świecie, tworząc cztery regiony oraz: Międzynarodową Sekcję Medyczną, Międzynarodowy Departament Sprzedaży i Marketingu, Departament Reengineering’u oraz Departament Operacyjno – Informatyczny. Nowa struktura Europ Assistance ma udoskonalić świadczenie usług w skali światowej, a także umożliwić optymalne wykorzystanie zasobów w ramach Grupy.

INFORMACJE NA TEMAT EUROP ASSISTANCE:

Europ Assistance, założyciel i lider branży Assistance, od ponad 40 lat świadczy usługi swoim klientom w pięciu głównych zakresach: pomocy w razie problemów z samochodem, zdrowiem, domem czy mieszkaniem, pomocy w podróży oraz usług dla przedsiębiorstw.

Dziś Grupa obejmuje swoim zasięgiem działania 208 krajów, zatrudniając 4 000 osób w 50 firmach na całym świecie. W 2003 roku Europ Assistance interweniowała w 6,8 milionach spraw, odbierając blisko 38 milionów telefonów od klientów.

W Polsce klienci indywidualni mogą korzystać z oferty Europ Assistance wyłącznie w ramach oferty firm i instytucji, z którymi Europ Assistance Polska zawarła umowę o świadczenie usług: towarzystw ubezpieczeniowych, banków, firm leasingowych itp.

Więcej informacji: www.europ-assistance.pl

2004-12-15
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego
20.12.2025 (23:17) – informacja prasowa

Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego

Dobiega końca wyjątkowy dla ESBANKU Banku Spółdzielczego rok jubileuszu 100-lecia działalności. Świętowanie 100 lat …

a 0 PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki
20.12.2025 (23:14) – informacja prasowa

PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki

19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale …

a 0 PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"
20.12.2025 (23:08) – informacja prasowa

PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"

PZU SA i Bank Pekao SA uzgodniły zmiany w Term Sheet, czyli dokumencie ustalającym zasady współpracy obu spółek …

a 0 Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
20.12.2025 (21:01) – informacja prasowa

Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025

Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …

a 0 Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
20.12.2025 (21:00) – informacja prasowa

Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.

Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …

a 0 PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
20.12.2025 (20:57) – informacja prasowa

PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie

PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców