PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaEurop Assistance – nowa strategia dynamicznego rozwoju odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego społeczeństwa

Europ Assistance – nowa strategia dynamicznego rozwoju odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego społeczeństwa

Ubezpieczenia 15.12.2004 (11:39)

Grupa Europ Assistance – twórca i założyciel branży assistance – jest jedną z wiodących firm assistance na świecie. W ramach programu Columbus, przeprowadzonego wspólnie z Boston Consulting Group, Europ Assistance podjęło decyzję o wdrożeniu nowej strategii dynamicznego rozwoju, który będzie się opierał m.in. na dostarczaniu usług będących odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego społeczeństwa. Realizacja strategii ma umożliwić Grupie podwojenie obrotów oraz potrojenie zysków w ciągu najbliższych czterech lat.

Jednym z kluczowych elementów realizacji nowej strategii jest wprowadzenie do oferty Europ Assistance usług, które odpowiadałyby na zmieniające się potrzeby społeczeństw krajów europejskich. W celu ich określenia przeprowadzono badanie , z którego wynika, iż:

· połowa rodziców posiadających dzieci w wieku do 10 lat skarży się na brak czasu na zapewnienie im niezbędnej opieki,

· około 30 – 40% osób przed 50 rokiem życia narzeka na brak czasu na poświęcenie uwagi swoim rodzicom będącym w podeszłym wieku.

W związku z powyższym:

· 72% pytanych uważa za „bardzo użyteczną” możliwość uzyskania pomocy assistance dla swoich rodziców (osób starszych),

· 49% pytanych deklaruje, iż chętnie skorzystaliby ze świadczeń assistance polegających na opiece nad dziećmi,

· 33% pytanych chciałoby otrzymać pomoc assistance w codziennych czynnościach domowych (zakupy, sprzątanie, prace domowe).

Rezultatem licznych badań, analiz oraz spotkań, które odbyły się w ramach programu Columbus, było wyznaczenie kilka obszarów, w których dokonają się zmiany umożliwiające realizację wyznaczonych celów:

1. Wzmocnienie roli tradycyjnych dziedzin assistance w usługach firmy:

· assistance drogowego – wzbogaconego o świadczenia z zakresu przedłużonej gwarancji oraz zarządzania flotami pojazdów,

· assistance podróżnego – w zakresie oferowania świadczeń dostępnych na całym świecie, z włączeniem do nich innowacyjnych usług, takich jak np. pomoc w odnalezieniu utraconego bagażu;

oraz rozwój nowych obszarów działalności:

· assistance medycznego – obejmującego świadczenia oferowane w skali światowej, takie jak np. ubezpieczenia oraz assistance dla osób pracujących za granicą, pomoc medyczna podczas podróży do niezamieszkałych i odizolowanych miejsc, a także zarządzanie usługami medycznymi w imieniu i na rzecz prywatnych i państwowych placówek medycznych oraz opieka medyczna i assistance dla osób starszych,

· assistance „dla domu i rodziny” – mającego za zadanie odciążenie ubezpieczonych w wykonywaniu codziennych, powtarzających się czynności, obejmującego assistance domowy (interwencje specjalistów – szklarza, hydraulika itp.), pomoc prawną (z zakresu prawa pracy, praw konsumenta itp.), a także spersonalizowane świadczenia związane z istotnymi momentami w życiu (np. narodziny dziecka, poszukiwanie pracy itp.)

2. Selektywny wzrost Grupy na świecie

Centrum zainteresowania i wzrostu Grupy pozostanie Europa, przy jednoczesnym zwróceniu uwagi na rynki o wysokim potencjale – Chiny, Brazylię oraz Stany Zjednoczone.

3. Wdrożenie nowych kanałów dystrybucji

Europ Assistance wdroży nowy model dystrybucji, opierający się zarówno na współpracy z tradycyjnymi partnerami (towarzystwa ubezpieczeniowe, touroperatorzy), jak również zakładający rozwój nowych, przynoszących korzyści kanałów dystrybucji oraz sprzedaż bezpośrednią do finalnych klientów, także poprzez Internet.

4. Położenie nacisku na wzrost organiczny

Wzrost Grupy w najbliższych latach dokona się także poprzez zakupy i przejęcia starannie wyselekcjonowanych podmiotów na lokalnych rynkach.

5. Przystosowanie struktury Grupy do sprostania wyznaczonym celom

W celu realizacji nowej strategii Europ Assistance zmieniło strukturę Grupy na świecie, tworząc cztery regiony oraz: Międzynarodową Sekcję Medyczną, Międzynarodowy Departament Sprzedaży i Marketingu, Departament Reengineering’u oraz Departament Operacyjno – Informatyczny. Nowa struktura Europ Assistance ma udoskonalić świadczenie usług w skali światowej, a także umożliwić optymalne wykorzystanie zasobów w ramach Grupy.

INFORMACJE NA TEMAT EUROP ASSISTANCE:

Europ Assistance, założyciel i lider branży Assistance, od ponad 40 lat świadczy usługi swoim klientom w pięciu głównych zakresach: pomocy w razie problemów z samochodem, zdrowiem, domem czy mieszkaniem, pomocy w podróży oraz usług dla przedsiębiorstw.

Dziś Grupa obejmuje swoim zasięgiem działania 208 krajów, zatrudniając 4 000 osób w 50 firmach na całym świecie. W 2003 roku Europ Assistance interweniowała w 6,8 milionach spraw, odbierając blisko 38 milionów telefonów od klientów.

W Polsce klienci indywidualni mogą korzystać z oferty Europ Assistance wyłącznie w ramach oferty firm i instytucji, z którymi Europ Assistance Polska zawarła umowę o świadczenie usług: towarzystw ubezpieczeniowych, banków, firm leasingowych itp.

Więcej informacji: www.europ-assistance.pl

2004-12-15
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Czy ESG wpływa na decyzje inwestycyjne? Raport EY
24.06.2025 (14:44)

Czy ESG wpływa na decyzje inwestycyjne? Raport EY

W najnowszej edycji badania EY Institutional Investor Survey, po raz pierwszy w jego 10-letniej historii, …

a 0 Modernizacja energetyczna domów pod lupą BNP Paribas – aspiracje Polek i Polaków kontra rzeczywistość
24.06.2025 (14:42)

Modernizacja energetyczna domów pod lupą BNP Paribas – aspiracje Polek i Polaków kontra rzeczywistość

Polki i Polacy coraz częściej marzą o energooszczędnych domach i niższych rachunkach, ale na deklaracjach często …

a 0 VeloBank wspiera się AI w rozpatrywaniu reklamacji
24.06.2025 (14:40)

VeloBank wspiera się AI w rozpatrywaniu reklamacji

Pracownicy VeloBanku korzystają z generatywnej sztucznej inteligencji wspierającej obsługę reklamacji. Wdrożenie …

a 0 PZU zadba o bezpieczeństwo uczestników Pol’and’Rock Festival
24.06.2025 (14:38)

PZU zadba o bezpieczeństwo uczestników Pol’and’Rock Festival

Pol'and'Rock Festival, Najpiękniejszy Festiwal Świata, co roku przyciąga setki tysięcy uczestników. Przez trzy dni, …

a 0 Światowy Dzień Osób Uchodźczych: Fundacja BNP Paribas rozszerza zakres wsparcia
24.06.2025 (14:37)

Światowy Dzień Osób Uchodźczych: Fundacja BNP Paribas rozszerza zakres wsparcia

Fundacja BNP Paribas zwiększa zakres pomocy współpracując z kolejnymi organizacjami pozarządowymi wspierającymi …

a 0 Migaj z nami. Credit Agricole wspiera warsztaty języka migowego dla dzieci
24.06.2025 (14:35)

Migaj z nami. Credit Agricole wspiera warsztaty języka migowego dla dzieci

Wrocławska Fundacja FONIS uruchomiła cykl warsztatów poświęconych integracji dzieci słyszących i niesłyszących. …

PRNews.pl

Zobacz również

Raport: Liczba użytkowników Blika – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników Blika – I kwartał 2025 r.

Najwięcej aktywnych użytkowników Blika mają PKO Bank…

Raport: Rynek kredytów hipotecznych – I kwartał 2025 r.

Raport: Rynek kredytów hipotecznych – I kwartał 2025 r.

Pierwszy kwartał 2025 roku banki zamknęły kwotą…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – I kwartał 2025 r.

Banki mają 18,3 mln klientów określanych terminem…

Strona knf.pl prowadzi do giełdy kryptowalut. W dodatku widniejącej na liście ostrzeżeń KNF

Strona knf.pl prowadzi do giełdy kryptowalut. W dodatku widniejącej na liście ostrzeżeń KNF

Instytucje rządowe korzystają z domeny gov.pl, co…

Jaka przyszłość czeka Alior Bank? Trzy scenariusze

Jaka przyszłość czeka Alior Bank? Trzy scenariusze

Dopiero po wakacjach dowiemy się, jaka przyszłość…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Robert P:

kwoty do 200 tyś przez 3 miesiące od założenia konta i za spełnienie …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • ING promuje nową ofertę oszczędnościową. Można zyskać do 6 proc.

Robert P:

. Obecnie ponad 850 tyś użytkowników, k tysiąc tys nie tyś …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • Bankier.pl realizuje strategię rozwoju i inwestuje w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl

Leszek:

Dziękuję za wspaniałą inicjatywę VELO z programem TALENT. Zbieram dotychczasowe publikacje o laureatach …

pon., 12 maj 2025 (08:07) • Kacper Dworniczak wydał solowy album dzięki wsparciu VeloBanku

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców